Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Hot, hot, hot Vol.3


Ήθελα μια αλλαγή... Χθες βράδυ πήρα το mp3 player και έκανα ό,τι γυμναστική δεν έκανα σε μια βδομάδα (τότε που γυμναζόμουν συχνότερα), μετά από ένα παγωμένο μπάνιο αποφάσισα να κόψω τα νύχια μου, πράγμα κακό όταν οι φακοί επαφής σου ψιλοθολώσανε λόγω υγρασίας. Νιώθω και 5 κιλά πιο ελαφρύς, οι τοξίνες έχουν φύγει, έχουν χαθεί... Και σήμερα πήγα στο κομμωτήριο με την μορφή “Κατεπείγοντος”. Εντάξει με προσεγμένο λουκ και δυο πληγές -μικρές- από το κόψιμο νιώθω καλύτερα.
Ότι και αν κάνω όμως νιώθω σαν βίντεο κλιπ του Ρήγου. Χωρίς πραγματικό κόνσεπτ...

Δεν αγοράσαμε τελικά καρπούζι γιατί παραπονιόταν η μάνα μου πως δεν έχει χώρο στο ψυγείο. Η λύση για την μάνα μου είναι να πάρουμε δεύτερο ψυγείο, όχι να κάνει λιγότερο φαΐ, όχι να πάρει μικρότερες κατσαρόλες ή να βάζει το φαγητό σε μικρότερα πλαστικά δοχεία, όχι να κάνει λίστα για το τι θέλει από την υπεραγορά γιατί έχουμε 3 σακούλες ντομάτες και 2 σακούλες μήλα, να πάρουμε δεύτερο ψυγείο! Έλεος μάνα! Ένα σορμπέ ήθελα να κάνω και θα ξινό θα μου το βγάλεις. Αλλά είπε πως θα κρατήσει το υπόλοιπο καρπούζι να κάνει γλυκό του κουταλιού... Θα δούμε, λέει πολλά, κάνει λίγα (κληρονομικό είναι, σωστά κατάλαβες).

Η ζέστη συνεχίζει και η -δωρεάν- σάουνα καλά κρατεί. Το Σαββατοκύριακο (το μόνο Σαββατοκύριακο του Ιούλη που το έχω διαθέσιμο) λέει η Μετεωρολογική πως ο καιρός δεν θα είναι και τόσο θερμός... Θα χτυπήσω κανένα παραθάλασσιο νομίζω, αν και δεν είμαι σίγουρος, ίδωμεν!

8 σχόλια:

Ben Provis είπε...

Να πας και να κάνεις μια βουτιά και για μένα!

Dreamer είπε...

κοπιασε λαρνακα για βουθκιες! παντως στα βιντεοκλιπ του ρηγου εν ουλλοι με τα sixpack αποτριχωμενοι ετοιμοι για πασαρελα. το παραπονο σου ποιο ειναι;

Tremens είπε...

Εγώ έκανα αυτό με το λεμόνι... θεϊκό!!!

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχα Να χτυπήσεις! Καλό θα σου κάνει!
Η αλήθεια είναι ότι θέλει χώρο ένα καρπούζι για ψυγείο! Εδώ εγώ έιμαι μόνος μου και καμιά φορά δεν έχω χώρο.. χαχαχα!
Κοψίματα από που;;

Ιθάκη-man είπε...

@ Ben Brovis:
Mission accomplished :p

@ Dreamer:
Στην Λάρνακα ήμουν χθες. Το παράπονο είναι που δεν είμαι και εγώ έτσι :p Κοίτα ναι είναι όλοι για πασαρέλα αλλά είναι pointless το video-clip :p

@ Tremens:
Λεμόνι ε; Μα εγώ θέλω την παττίχα πρώτα :p

@ Ηφαιστίωνας:
Το χτύπησα, δεν πόνεσε :p χαχαχαχα
Κοψίματα στο πόδι από το ψαλίδι νυχιών :p

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχα! Να προσέχεις με το ψαλίδι!!
Υπάρχουν και νυχοκόπτες!!!

Kος Μηδενικός είπε...

Αν γίνεις πάντως ίδιος video clip του Ρήγου, να μου θυμίσεις να σε κάνω ένα semantics...εντάξει;

Ιθάκη-man είπε...

@ Ηφαιστίωνας:
Ένα περίεργο πράγμα, με τον νυχοκόπτη δεν μπορώ να κόψω τα νύχια των ποδιών μου! :/

@ ZeroPoint:
Αν με δεις με σλιπάκι μαγιό θα σου λεγα τι θα κάνεις αλλά... Σέβομαι τον χώρο!
Αν γίνω βιντεο κλιπ θα σε ειδοποιήσω πάραυτα, αφού μοιράζεις προσωπικές μου φωτο δεξιά και αριστερά στο μπλοκ σου! Φτου σου! :p