Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Cul-de-sac


Πνευματικό αδιέξοδο. Φτιάχνω εδώ και καιρό την ηρωική μου έξοδο από τα φοιτητικά χρόνια... Η ιδέα να συνεχιστούν τα φοιτητικά χρόνια είναι κάπως επίπονη αλλά θα είναι επίπον-er να κάθομαι και να μην βρίσκω δουλειά. Ό,τι και να κάνεις θα έχεις έξοδα. Και εντάξει τα λεφτά που μάζεψα δεν είναι δα και πολλά, ιδιαίτερα για εξωτερικό... Έχω πάρει αποφάσεις για το κοντινό μέλλον και δεν θα τις διαπραγματευτώ, αν έκατσε, έκατσε, αν όχι καλώς, έχουμε κι άλλα πράγματα στο νου μας. Απλά να βάλουμε μια σειρά...

Again...
Οι ίδιες συζητήσεις με τα ίδια άτομα και κανείς να μην καταλαβαίνει. Όλοι ξέρουμε ότι είναι δύσκολα τα πράγματα, αλλά όλοι στέρεψαν από συμβουλές... Είναι δύσκολο να έχεις τους πάντες ικανοποιημένους σήμερα, αλλά είναι αρκετά ανούσιο να ακούς τα ίδια και τα ίδια. Η ωραιότερη συμβουλή που άκουσα τον τελευταίο καιρό ήταν το “τελείωσε αυτά που ξεκίνησες”. Ωραίος. Και λίγες μέρες μετά ξεκινούν τα εμπόδια και τα προβλήματα. Κάσες γεμάτα όνειρα έγινε η αποθήκη...

Again and again...
+Αισθηματικό αδιέξοδο. Δεν ξέρω τι γίνεται, μου είπε να μην ρωτάω πολλά, μου είπε πως δεν θέλει ταμπέλα. Και ναι και όχι, και μπορεί και δεν μπορεί. Είδα πρόσφατα στον δρόμο τον Dow George, προς στιγμή φοβήθηκα ότι θα κάνω σαν ερωτοχτυπημένος έφηβος Bieber χωρίς την φράντζα. Δεν κάνω εγώ για τέτοια πράγματα... Είναι να μην το πάρω απόφαση. Πάντως το θετικό από όλα αυτά είναι πως μετά από το μπαμ -διότι φούσκα είναι όπως τα ακίνητα και θα σπάσει μια μέρα να μου το θυμάσαι- θα το ρίξω στην δουλειά και θα γίνω σούπερ.

Νιώθω ότι έχω πάρει post του παρελθόντος και τα έχω συνδέσει. Νιώθω ότι παίζω στην επανάληψη της επανάληψης... Το μόνο που άλλαξε είναι η ώρα που κοιμάμαι!

4 σχόλια:

Kος Μηδενικός είπε...

Εντάξει...αν το καλοσκεφτείς πάντοτε η ζωή μας κάνει κάτι ωραιότατους κύκλους. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο εμείς είμαστε ίδιοι όταν βρισκόμαστε και πάλι στην ίδια θέση. Συμβουλή μια δια πάσα νόσο και μαλακία...relax and enjoy as much as and whatever you can!

Hfaistiwnas είπε...

Βασικά αυτό είναι η αρχή! Τελιεώνεις ότι άρχισες και πας στο επόμενο βήμα όποιο και να είναι αυτό και σε όποιον τομέα..
Το αδιέξοδο στο αισθηματικό.. μάλλον αδιέξοδο όπως το λες, ζήσε το και ό,τι γίνει..

Ιθάκη-man είπε...

@ Zero Point:
Πες μου ότι είσαι και Νιτσεϊστής τώρα να πηδηχτώ με το παράθυρο! Προσπαθώ πουλάκι μου, προσπαθάω! :)

@ Ηφαιστίωνας:
Ε ναι, μην αφήνουμε ατελείωτες δουλειές... Καλά το χω πάρει απόφαση, ή που θα πραγματοποιηθούν μέχρι τέλους ή θα εγκαταληφθούν ως άχρηστες ιδέες!
Τα κέρατα μου... Ό,τι γίνει :p

Kος Μηδενικός είπε...

Το ΕΣΥ στη μαρτυρική μεγαλόνησον είναι σε καλύτερη κατάσταση; Όχι τίποτε άλλο, αλλά αν πηδηχτείς (από το παράθυρο...βρώμικο μυαλό) και σπάσεις κάνα μέλος...να έχεις καλή μοίρα στο νοσοκομείο!!

:-Ρ