Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Hot, hot, hot Vol.2


Άρχισα την παραφιλοσοφία, μαζέψτε με σας λέω θα πηδηχτώ με το παράθυρο! Ναι, η ζέστη φταίει, ότι και αν πεις έχεις δίκαιο δεν θα σου πω όχι. Η ζέστη είναι είπα, μην το συζητάμε τώρα. Μην σκέφτεσαι, σου είπα την λύση! Πίστευε ντε, και ΜΗ ερεύνα! Σήμερα έκανα μια υπέροχη σάουνα και τώρα ετοιμάζομαι για το μπάνιο... Ποτέ δεν κάνω μπάνιο με παγωμένο νερό, σπάνια. Όταν πέρσι έκανα dance therapy στο σπίτι δηλ. μουσική στη διαπασών και βάλε, και εγώ να χτυπιέμαι (ναι, όπως κατάλαβες εγώ ήμουν ο ιδρυτής της Ζούμπα) έκανα κρύο μπάνιο. Φυσικά τώρα και να θες παγωμένο νερό, δεν γίνεται. Με 44 βαθμούς τι περιμένεις; Βάλε τον κουβά κάτω από την βρύση και άσε το να τρέξει, και θα δούμε...

Καλά η νύστα είναι το must αξεσουάρ της εποχής. Τέτοια νύστα δεν την έχει νιώσει ούτε ο Σνόρλαξ -πάλαι επιτυχημένο Πόκεμον. Αν και η νύστα με συνοδεύει παντού και πάντοτε, η ξεκούραση από την άλλη είναι περίεργο πράγμα. Ανήσυχος ο ύπνος μου αδέλφια. Δεν ξέρω τι ακριβώς τρέχει με τον ύπνο αλλά χάλια ο ύπνος μου χάλια. Τα μαξιλάρια τα άλλαξα, στρώμα δεν αλλάζω είναι ακριβά. Τα έχω δοκιμάσει όλα, με ή και χωρίς σεντόνι, με ή και χωρίς κλιματιστικό, με ή και χωρίς ρούχα, με ή και χωρίς μαξιλάρι, με ή και χωρίς φυσικό φως. Τίποτα, ξυπνάω 2-3 φορές την νύχτα και όταν ξυπνάω μια και καλή νιώθω ότι κοιμήθηκα 3-5 ώρες... Το μόνο που ξέρω είναι πως πρέπει να αλλάξω τις ώρες που κοιμάμαι!

Σήμερα από την ζέστη δεν μπορούσα να κάνω κάτι αλλά μόλις τελείωσα πριν λίγο το μαγείρεμα. Ναι, ναι αποφάσισα να ξετυλίξω σιγά-σιγά την δημιουργικότητα μου και στην κουζίνα. Εμένα μ' άρεσε πάντως είναι και εκτόνωση και μέχρι να τελειώσει το μαγείρεμα δεν έχεις την ίδια όρεξη με πριν.

Να θυμάστε να είστε δημιουργικοί, παντού, μα ΠΑΝΤΟΥ όμως! 

ΥΓ. Zero Point σε εσένα μιλάω...
ΥΓ2. Επόμενο project σορμπέ καρπούζι από turigr

9 σχόλια:

turigr είπε...

Ευτυχώς εδώ άρχισε να δροσίζει! Άντε να έρθει και σε σας!
Υ.Γ. Καλή επιτυχία στο σορμπέ, αν το φτιάξεις!

Ben Provis είπε...

Το χειρότερο είναι η ζέστη και να έχεις και κουνούπια ... Αυπνία και τρέλλα!

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!
Ο ύπνος τις ζεστές νύχτες είναι μαρτύριο!!!
Σορμπέ και εσύ; Καλό μαγείρεμα!!!

Leviathan είπε...

Όλοι σορμπέ λοιπόν!!!! και ναι...πάντα δημιουργικοί!!! ε να μη βαριόμαστε κιόλας!! φιλιά και καλό απόγευμα!!

Ιθάκη-man είπε...

@ turigr:
Άστα να πάνε με αυτήν την κωλόζεστη! Θα το κάνω το σορμπέ, σύντομα! :)

@ Ben Provis:
Κάτι με τσίμπησε χθες, δεν ξέρω τι ήταν... Άνθρωπος πάντως δεν ήταν :p

@ Ηφαιστίωνας:
Αλίμονο, το must του καλοκαιριού! :p

@ Leviathan:
Δημιουργικότητα αυτό θα μας σώσει :p Φιλιάαααα

Dreamer είπε...

εδοκιμασες να κοιμασαι σε 'λογικες ωρες' ; 10 την νυχτα ας πουμε. Λαλουν εν οι πιο παραγωγικες ωρες υπνου.

Ιθάκη-man είπε...

Προσπαθώωωωω προσπαθώωωωω Dreamer μου, προσπαθώ :p

Kος Μηδενικός είπε...

Παρών κύριε! Εγώ δεν έκανα τίποτα. Ο Γιωργάκης μου είπε να φουσκώσουμε εκείνα τα μπαλόνια που πήρε από το συρτάρι του πατέρα του. Αααα δεν την ήταν μπαλόνια και δεν με φωνάξατε γι' αυτό; Αν δεν είναι κάτι σημαντικό να πάω να παίξω πάλι με τον Γιωργάκη;

Ιθάκη-man είπε...

@ Zero:
Σε σένα που σκέφτεσαι τι θα κάνεις σε μονά κρεβάτια! Δημιουργικότητα και τα μπαλόνια μην τα φουσκώσετε, δεν χρειάζεται. Φοριούνται και έτσι :p