Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Too young to study?


Αρνούμαι κατηγορηματικά να διαβάσω... Πρωτοτυπώ και πάλι! Την Κυριακή είχα πάθει μια παράκρουση και παραμιλούσα άλλες γλώσσες. Εκπληκτικό! Για αυτό δεν θέλω να διαβάσω όμως. Αλλά πρέπει, πως να το κάνουμε. Έχω απορίες πολλές, που κανένας καθηγητής δεν μπορεί να μου τις λύσει (και ούτε κόβονται, για όποιον εξυπνάκια σκέφτηκε το ρητό). Και έχω απορίες πως στο διάολο χρησιμοποιούμε τις γνώσεις μας για να κάνουμε την ζωή μας ευκολότερη. Μερικές γνώσεις είναι απλά διακοσμητικές.

Πρέπει να διαβάσω, το επόμενο μάθημα είναι κρίσιμο. Κρέμεται από μια κλωστή, λεπτή κλωστή που πιθανότατα να είχε κοπεί μέχρι τώρα. Γι' αυτό δεν πήγα να δω τα αποτελέσματα της μεσοεξέτασης, το 'ξερα. Κι αν το έβλεπα από πριν θα με είχε πάρει από κάτω και θα αρνιόμουν ακόμη πιο έντονα να διαβάσω όχι αυτό το μάθημα αλλά και τα υπόλοιπα.

Λένε πως για τα πάντα υπάρχει η πρώτη φορά και αλήθεια λένε. Υπάρχει η πρώτη φορά των πραγμάτων που πίστευες πως δε θα έκανες ποτέ (λόγου χάρη να τρως μπρόκολο). Μάλιστα μερικά πράγματα -που δεν πίστευες πως θα έφτανε η ώρα να τα κάνεις- θέλεις να τα επαναλαμβάνεις και συχνά (λόγου χάρη σεξάκι) ενώ άλλα προτιμάς να τα περιορίσεις σε αριθμό (λόγου χάρη να κοπείς μάθημα)

Έτσι και εγώ γιορτάζω την πρώτη μου φορά... 
Που κόπηκα μάθημα! Σύνελθε! Δεν το κόπηκα αλλά πρέπει να γράψω αρκετά καλά για να το περάσω (τουλάχιστον ένα 7 από τα 10). Και για εσάς που θα προνοήσετε να πείτε καλή κουβέντα (α) δεν γράφει κανείς άριστα σε αυτό το μάθημα γιατί δεν καταλαβαίνει κανείς τι λέει και τι εννοεί ο φιλόσοφος (β) δεν υπάρχει περίπτωση να γράψω 7 (ούτε καν 5) γιατί δεν καταλαβαίνω γρι από αυτά που διαβάζω και δεν μπορώ να απαντήσω απλές ερωτήσεις και (γ) δεν προλαβαίνω να διαβάσω περισσότερο! Λες να μην κοιμηθώ; (αποκλείεται να μην κοιμηθώ)

Και μην με ρωτήσεις για ποιον φιλόσοφο ομιλώ. Είναι για τον φιλόλογο που δεν θα καταφέρεις να γράψεις ΠΟΤΕ από την πρώτη το επίθετο του με λατινικούς χαρακτήρες. Τίποτα άλλο δεν σου λέω. Κάνε εικασίες, εγώ δεν επιβεβαιώνω τίποτα. Το παίζω σταρ της Ελληνικής σοουμπίζ και σνομπάρω ερωτήσεις που έχουν να κάνουν με τα προσωπικά μου.

Καλή βδομάδα

ΥΓ. Αν και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να το κοπώ, είμαι πολύ εγωιστής να τα παρατήσω, ό,τι γίνει... que sera sera!

3 σχόλια:

Leviathan είπε...

Αχ εγώ μεγαλώνοντας τα χάλασα με το διάβασμα...όμως εσύ μη με ακούς...Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία!! φιλιά!!!

Ben Provis είπε...

Καλή επιτυχία

Ανώνυμος είπε...

Δε θα κοπείς. Εχεις τσαγανό εσυ!

καλημερα