Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Sometimes...

Μερικές φορές βλέπεις τον καθρέφτη ώρες ατελείωτες. Και δεν υπάρχει πιο φυσιολογικό πράγμα να αναγνωρίζεις και να μην αναγνωρίζεις τον εαυτό σου σε αυτό που βλέπεις. Αν παρατηρήσεις τα παιδιά θα το καταλάβεις καλύτερα, τα παιδιά παγώνουν μερικές φορές όταν βλέπουν στον καθρέφτη. Διότι όταν ανακαλύφτηκε ο καθρέφτης και μπήκε σε ολονών τα σπίτια οι άνθρωποι έβλεπαν πλέον την ύπαρξη τους, δεν έβλεπαν απλά τα δυο τους χέρια όταν ζωγράφιζαν, δεν έβλεπαν απλά τα πόδια τους όταν περπατούσαν...
Μερικές φορές ψάχνεις τον εαυτό σου. Μα όσο και να ψάξεις δεν θα τον βρεις. Ο εαυτός σου ακόμη διαμορφώνεται, ακόμη είναι πηλός και το καμίνι αργεί να έρθει, μην βιάζεσαι. Μπορείς να έχεις βρει κάποια χαρακτηριστικά σου, αλλά είναι όλα τόσα ρευστά. Κάποια αλλάζουν, κάποια δεν αλλάζουν.
Μερικές φορές όταν μιλάς πολύ τα κάνεις χειρότερα. Μάθε πρώτα να μιλάς με τον εαυτό σου. Πόσες φορές το είπα στον εαυτό μου και πάλι το ξαναλέω. Η έμπνευση μου πήγε για διακοπές, και καλά να μου κάνει. Δεν πρέπει να συγχύζω την επιπολαιότητα με την έμπνευση μου. Και πλήγωσα την έμπνευση μου...
Δεν υπάρχουν κανόνες... Πάνω αριστερά, κλικ. New Game, κλικ.

Μερικές φορές το timing είναι το παν. Με το timing δεν έχω καμία απολύτως σχέση. Ούτε καλές, ούτε κακές. Παρατήρησα ένα πράγμα. Όταν μιλάω στα ίσια και σοβαρά -πράγμα σχετικά σπάνιο- όποιος είναι απέναντί μου δεν είναι στο mood, και έτσι τα αποτελέσματα μιας τέτοιας συζήτησης δεν είναι και τα καλύτερα. Το 2011 μίλησα πολύ για μένα, πιο πολύ απ' όσο μιλούσα τόσα χρόνια... Τα αποτελέσματα δεν ήταν πάντα τα καλύτερα.
Όποιος βιάζεται σκοντάφτει, λέει παροιμία. Όποιος βιάζεται γίνεται πιο ευάλωτος, διορθώνω...
Δεν είμαι Άγιος, όχι, αλλά υπάρχουν πράγματα που δεν θα ξανακάνω. Για μένα... Ο Ιθάκη-μαν, κύριες και κύριοι, δεν είναι τέλειος, κανείς δεν είναι τέλειος, nobody's perfect...
Καλή Βδομάδα!

3 σχόλια:

tinkerbell είπε...

Σίγουρα κανένας δεν είναι τέλειος, αλλά το ότι κάνεις την αυτοκριτική σου -και δεν σου χαρίζεσαι πολύ, ίσως και άδικα- says a lot about you dear. Keep speaking κι ας μην θέλουν να ακούσουν οι άλλοι. Η αλήθεια θέλει κότσια. Και να την πεις και να την ακούσεις.

Φανή είπε...

'Όταν μιλάω στα ίσια και σοβαρά -πράγμα σχετικά σπάνιο- όποιος είναι απέναντί μου δεν είναι στο mood, και έτσι τα αποτελέσματα μιας τέτοιας συζήτησης δεν είναι και τα καλύτερα'

εγω ξερεις τι καταλαβα my friend? ποτέ ο απεναντυ δεν ειναι στο mood για τετοια συζητηση. αυτο που μας εφερε στο σημειο να την ανοιξουμε,ειναι κι αυτο που κανει τον αλλο να μη θελει να τη συνεχισει. so..πες ο,τι εχεις να πεις οταν σου βγαινει, γιατι ο αλλος δεν θα ειναι ποτε στο mood..;)

Kος Μηδενικός είπε...

Εμένα θα μου πεις; Στο σπίτι που νοικιάζω, ο ιδιοκτήτης πρέπει να πήρε καθρέπτες με το κιλό. Έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο που νομίζω ότι μένω σε δωμάτιο από μπουρδελο-ξενοδοχείο! Και παρακαλώ...τι εννοείς κανείς δεν είναι τέλειος; Δηλαδή δεν είμαι τέλειος; Σας παρακαλώ...μη μου χαλάτε το μύθο... ;-)