Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Unreleased: Future

Επειδή πλησιάζει το τέλος του χρόνου και θέλω να μην αφήσω ανοιχτούς λογαριασμούς με το 2011 θέλω να ποστάρω και τα υπόλοιπα ακυκλοφόρητα ποστ. Θα συνεχίσω με αυτό, σχεδόν ένα χρόνο μετά το εξώφυλλο του ΟΚ με τον Έλτον Τζον και τον σύντροφο του και το παιδί που είχαν. Πάει καιρός που το είχα γράψει, στα μέσα του Ιανουαρίου, του μήνα της κλάψας αν θυμάστε απ' όσα έγραφα...

Όταν οι γονείς μου είδαν στο ΟΚ την φωτογραφία του Έλτον Τζον με τον σύντροφο του και το παιδί τους και βάσει της αντίδρασης τους, μου ήρθε στο εξής η ερώτηση...
Το μέλλον:
α) ... διαγράφεται κοσμικό;
β) ... διαγράφεται δύσκολο;
γ) ... διαγράφεται βατό;
δ) ... διαγράφεται απλό;
ε) ... διαγράφεται;
Δεν υπάρχει “σωστή” απάντηση, μην το ψάχνετε!
Ότι και αν κάνω σκέφτομαι πάντα τους γονείς μου, ασυνείδητα και συνειδητά αλλά δεν με εμποδίζει από το να κάνω πράγματα. Οι γονείς μου είναι μεγάλο μέρος της ζωής μου, είναι αυτοί που με έκαναν να αλλάξω κοσμοθεωρία στα 19 μου, είναι για αυτούς που μου χρέωσα μια ήττα χωρίς να δικαιολογούμαι σε κανένα, ήταν αυτοί που με τον τρόπο τους με έκαναν να κυνηγήσω τα όνειρα μου (δυστυχώς για αυτούς), ήταν αυτοί που με γέννησαν και είναι αυτοί που μεγαλώνω εγώ τώρα... ίσως με τα χρόνια ανταλλάξαμε και λίγο θέσεις, έτσι συμβαίνει πάντα.
Η προσωπική μου ευτυχία προέχει, θέλω να είναι χαρούμενοι για μένα και αν μη τι άλλο να είμαστε μια οικογένεια αλλά πάνω από όλα θέλω να είμαι καλά με τον εαυτό μου γιατί στο τέλος της μέρας, με εμένα κοιμάμαι, με τις έγνοιες μου πλαγιάζω, με εμένα “κυκλοφορώ”, εμένα έχω να αντιμετωπίσω καθημερινά... Προσπαθώ πάντα, προσπαθώ να είμαι όσο πιο συχνά γίνεται ευδιάθετος, έξω από το σπίτι είμαι πάντα γελαστός, πάντα είμαι εγώ που στηρίζω τους άλλους, πάντα αυτό που κάνω το αγαπώ (και συνήθως αγαπώ αυτό που κάνω αλλά λόγω της προηγούμενης υποπεριόδου) και πλέον ότι κάνω θέλω να το τελειώνω...
Θα είμαι δυνατός, με το να προσπαθώ πάντα! Πάντα θα υπάρχουν προβλήματα, πάντα θα υπάρχει κάτι που θα στραβώσει, το τέλειο δεν μπορούμε να το έχουμε και δεν είναι για μένα αυτοσκοπός, ούτε καν να το αγγίξω μπορώ, κανείς δεν μπορεί, δίνω μάχες καθημερινά, σε μερικές νικάω, σε άλλες χάνω, σε άλλες υποχωρώ εθελούσια γιατί δεν είναι ακόμα καιρός για αυτές! Δεν έχουν σημασία οι νίκες ή οι ήττες, σημασία έχει να προσπαθούμε... να συνεχίζουμε τον δρόμο μας, συνεχίζουμε να προσπαθούμε να κάνουμε κάτι και αν είμαστε και συνειδητοποιημένοι γιατί να μην το τελειώσουμε κι' όλας;

8 σχόλια:

Ben Provis είπε...

Οι Γονείς, θέλουν ΠΑΝΤΑ το καλό των παιδιών τους. Όμως το ορίζουν μονάχα απο τη δική τους σκοπιά...τραγική ειρωνία.

Το να κάνουμε λάθη είναι ανθρώπινο, το να γελάμε με αυτά όμως είναι Θεϊκό.

Κeep Smiling Boy!

ασωτος γιος είπε...

σημασία έχει πάντα η διαδρομή κι όχι η Ιθάκη έτσι? οι γονείς μας αγαπάνε τελικά όπως είμαστε απλα εμείς δεν έχουμε το θάρρος να πάμε προς τα κει συχνά
η μοναξιά , αυτό είναι που τους ανησυχεί

ασωτος γιος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ιθάκη-man είπε...

@ Ben Provis:
Πρέπει απλά να αποβάλουν την ιδέα πως είμαστε κτήματα τους... Απλά :p

I do smile :)

@ Άσωτος γιος:
"Το φθάσιμον εκεί ειν' ο προορισμός σου. Αλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου."
Μας αγάπανε μωρέ, αλλά τα μυαλά τους είναι λίγο αλλού, δεν είχαν την παιδεία να μου πεις. Τους ανησυχούν ό,τι μας ανησυχεί και μας... και αυτοί άνθρωποι είναι

Leviathan είπε...

leme pada nai sti prospa8eia!! :) xoris prospa8eia den erxetai tipote...polla filiaaaa! kai pali xronia polla!

Ιθάκη-man είπε...

@ Leviathan:

Τα πάντα κόποις κτώνται... Το ίδιο και τα κοάλα :p

Φανή είπε...

τοσο ωραιο κειμενακι, δεν μου παει η καρδια να γραψω παλι κανενα απο τα γνωστα χαζα μου σχολιακια :)

το σημαντικοτερο ειναι αυτο που ειπες
'Πρέπει απλά να αποβάλουν την ιδέα πως είμαστε κτήματα τους', να συνειδητοποιησουν πως μπορουν ελευθερα να μας λενε τη γνωμη τους, τι θα εκαναν στη θεση μας, να μας δινουν εστω μια απλη συμβουλη, αλλα απο κει και περα το τι θα κανουμε, το ποιον δρομο θα ακολουθησουμε, ειναι δικη μας αποφαση. και ξερεις γιατι? γιατι ακομα και τα λαθη μου, θελω να ειναι ΔΙΚΑ ΜΟΥ. οχι αλλονων. ποσο μαλλον τα 'σωστα' μου..

Ιθάκη-man είπε...

@ Φανή:
Παραπέμπω σε ένα ποστ με ένα εκπληκτικό κείμενο από τον Προφήτη του Χαλίλ Γκιμπράν ;)
http://dromosprostinithaki.blogspot.com/2009/06/true-story.html