Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Mooooo(d)

Ιδέα μου είναι ή τα παιδάκια που γυρνάνε να πούνε τα κάλαντα έχουν αποθρασυνθεί τελείως; Καταρχάς πως χτυπάτε έτσι το κουδούνι; Σαν να τους κυνηγά μανιακός δολοφόνος! Μιλάμε για ταχύτητα, όχι μαλακίες! 3 χτυπήματα κουδουνιού το δευτερόλεπτο! Απίστευτο! Τύφλα να 'χει ο επιταχυντής του CERN... Το χάσαμε το Νόμπελ.
Σήμερα ξύπνησα το πρωί, δεν ήθελα φυσικά να σηκωθώ από το κρεβάτι, και έβαλα μουσική, γαλλική... Όταν άνοιξα το παράθυρο και είδα το έδαφος ελαφρώς βρεγμένο είπα ας είναι, κάτι είναι και αυτό, μεθαύριο ειν' γιορτή... Ντύθηκα, πήρα κλειδιά και μουσική και βουρ για το σπίτι της θείας. Άνοιξα μπήκα μέσα (ευτυχώς κανείς δεν τηλεφώνησε της αστυνομίας νομίζοντας ότι είμαι κλέφτης) πήγα στην αποθήκη, πήρα το δέντρο, πήγα στο δωμάτιο σκαρφάλωσα την ντουλάπα και πήρα τα στολίδια και το έκανα το σπίτι τέλειο!
Πριν 2 χρόνια της στόλισα το σπίτι από τις 5 Νοεμβρίου, πέρσι τέλος Νοεμβρίου και φέτος 2 μέρες πριν τα Χριστούγεννα. Πάνε εκείνες οι μέρες. Αλλά έστω, κάλλιο αργά παρά αργότερα! Η θεία βλέπεις δεν έχει ιδέα πως στήνουμε το δέντρο, καλά και εγώ δεν ήξερα αλλά έκατσα και έμαθα πέντε πράγματα. Της άλλαξα την διαρρύθμιση του σαλονιού γιατί ήταν απίστευτα βαρετή, έβαλα όλα τα στολίδια και αυτά που έμειναν τα έριξα σε μια πιατέλα και τα έβαλα στο τραπεζάκι. Αυτό ονομάζεται άποψη, έτσι για να μαθαίνεις και εσύ δυο πραγματάκια.
Μετά βλέποντας το χολ σηκώθηκε η τρίχα του ποδιού μου. Δηλαδή, δεν γίνεται να είναι τόσο πατρονέ το σπίτι! Μα ασημένια εικόνα της Παναγίας δίπλα από την τηλεόραση; Αν είχε και σεμεδάκι δεν θα έκανα καν τον κόπο αγαπητέ μου αναγνώστη, κάποια πράγματα είναι αδικαιολόγητα. Αλλά επειδή η Παναγία ήταν αγία -λέμε τώρα- εγώ είμαι ένας διάβολος. Πήρα ό,τι δεν μου άρεσε και το έκρυψα, επίσης κάτι κεριά που ήταν άσπρα και έγιναν κίτρινα τα πέταξα, μαζί με τα αποξηραμένα άνθη που δεν ήταν αρωματικά πια, εκτός και αν η μυρωδιά σκόνης είναι αρωματικό χώρου.
Και τώρα ετοιμάζομαι να πάω για μια βόλτα και να δω καμιά βιτρίνα... Και άμα λάχει να κάνω κανά ψώνιο της τελευταίας στιγμής! Α!!!! Έχω πλυθεί εκατό φορές και τα γκλίτερ δεν βγαίνουν από πάνω μου! Λες το πληκτρολόγιο να λαμπυρίζει στο σκοτάδι; Ου! Σέξι!

7 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

χεχε γέλασα με την άποψη για τα χριστουγεννιάτικα στολίδια
καλα Χριστούγεννα να περάσεις τελεια
το γκλιτερ πάει στα Χριστούγεννα πάντως χάχα

Φανή είπε...

εγω βρε παιδι μου, αλλες χρονιες ημουν μια μικρη σκυλιτσα στις γιορτες, γκρινιαζα γκρινιαζα γκρινιαζα, μελαγχολουσα τα χριστουγεννα και δεν συμμαζευεται. φετος ομως εχω πολυ ορεξουλα να στολισω και γενικα να μπω στο κλιμα! ισως γιατι φετος ολοι το χρειαζομαστε λιγο περισσοτερο!
ε ναι λοιπον, θα φορεσω το σκουφι το αγιοβασιλιατικο και θα κανω το σπιτι υπερπαραγωγη, ετσι, να φαινεται απο το διαστημα, να το δει ο Ε.Τ και να ζηλεψει! :P
καλες γιορτες να εχουμε!! :)

Leviathan είπε...

xaxa poli sexy! :)

poli kala Xritougenna me igeia, xara, eutixia kai agapimena prosopa!! polla filiaaaaaa! :)

Ben Provis είπε...

Xρόνια Πολλα!

Ιθάκη-man είπε...

@ Άσωτος:
Είναι άποψη, πως να το κάνουμε :p
Τέλειες γιορτές και σε σένα!!! :)

Να θυμηθώ να ρίξω γκλίτερ στο εσώρουχο χαχαχαχα

@ Φανή:
Είχες το σύνδρομο του Σκρούτς :p Και σου πέρασε! Γιούπι! :p χαχαχαχαχα Άντε φτιάξε το σπίτι, άργησες κι όλας χαχα Καλές γιορτές :)

@ Leviathan:
A sexy merry christmas :p Επίσης, επίσης :)

@ Ben Provis:
Υγεία, χαρά και αγάπη :)

@ Αθηνά...:
Να τα πείτε, φτάνει που δεν χτυπήσατε το κουδούνι με μανία :p
Καλές γιορτές!!! :)

ΥΓ. Αυτά που έγραψες στο τέλος τι είναι; Δεν τα βρίσκει το Google πάντως...

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με τα κεριά που από άσπρα γίνονται κίτρινα πολύ μου την δίνει!

Ιθάκη-man είπε...

@ vassiliostales:
Γι' αυτό και τα πέταξα... Να και κάποιος που με καταλαβαίνει :p