Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

I saw you... Vol. 11

Πρώτη ανάρτηση για τον μήνα Νοέμβριο! Αυτά τα σε είδα τα έχω από το καλοκαίρι! Καλό μήνα σε όλους!!!

Σε είδα...

... να ρωτάς τον μπαρμαν ποια είναι δίπλα από κάποιαν και να σου απαντά ξαδέλφη της και να τραβάς τα μαλλιά σου. Τι έκανες βρε κτήνος;

... με μαγιό σε χρώμα κίτρινου highlighter, χάλια μαγιό

... να μιλάς στην φίλη σου για αυτόν που σε τρέλανε στα μηνύματα που σε κατάφερε να βρεθείτε και πήγατε σπίτι του και σε φίλησε και δεν ξέρω τι άλλο κάνατε και είσαι 15...

... και έβλεπες ΟΛΟΥΣ εκτός από μένα, μπράβο, μπράβο! Οι τζέντλεμαν δεν υπάρχουν πια τους πάτησε το τρένο...

... να τρέχεις να προλάβεις καμιά θέση στο αμφιθέατρο. Από πότε ξεκίνησες το κάπνισμα;

... να μπαίνεις στο άσπρο σου αυτοκίνητο μετά το γυμναστήριο, τι σώμα είναι αυτό; Θέλω μια καρφίτσα να δω αν ξεφουσκώνει!

... με τον πατέρα σου στο αυτοκίνητο του, αχ αχ και να 'σουν εσύ ο οδηγός και εγώ ο συνοδηγός!

... που κοιτάς κάθε θηλυκό που περπατά, είσαι πολύ αλητάμπουρας και μάτσο (και γι' αυτό αρέσεις άλλωστε)

... να μου παίζεις τον μάγκα, είσαι πρήχτης πρήχτης πρήχτης

... στο αυτοκίνητο σου και βλέπω πίσω μια πλαστική ταμπέλα στο παράθυρο “Baby on board” μόνο που δεν έβαλα τα κλάματα

... να κάθεσαι στο κλαμπ και να βλέπεις μια κοπέλα, συνέχεια. Αλλά δεν έκανες τίποτα, ούτε καν να την κεράσεις ένα ποτό. Ανέραστε! Φλέρταρε λίγο παιδάκι μου!

... και καθόσουν δίπλα μου, αχ γιατί δεν έκανες κάτι;

... και είσαι συγκυβερνήτης στις Κυπριακές Αερογραμμές, αχ αγόρι μου πάρε με στον 7ο ουρανό και όπου αλλού γουστάρεις!

... αλλά όταν με είδες εσύ φοβήθηκες!

... και σε άκουσα κι όλας 30 μέτρα πριν να σε πλησιάσω. Έλα, μαζέψου!

... και ένιωσα ανασφάλεια για το σώμα μου! Και κυκλοφορείς και χωρίς φανελάκι!

... και νόμισα ότι ήσουν κάποιος άλλος. Σόρυ!

... που νομίζεις ότι είσαι και πολυάσχολος, ακόμα και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα έβρισκε 5 λεπτά να με δει! Για χαλάρωσε λίγο!

... με την γκρίζα σου την φόρμα και κολάστηκα, φοράς εσώρουχο;

... χορεύεις και δεν ήξερα πως να αντιδράσω

... να κάνεις τον έξυπνο, αλλά δεν είσαι!

3 σχόλια:

sCaTterBraiN είπε...

είναι ιδέα μου, ή αυτό το i saw you σε βρήκε σε ορμονική έξαρση; χαχαχαχα
φιλιά τρελιάρη!

Ιθάκη-man είπε...

Ήθελα και εγώ να ξεδώσω! χαχα Από τον Ιούλιο συλλέγω σε είδα :p
Φιλούθκια

^elfakos^ είπε...

Αχ μια φίλη το λέει "Χτυπάει η τρύπα μου παλαμάκια"...
ΕΝΙ ΓΟΥΕΗ, η ετυμηγορία είναι μία... ΘΕΛΕΙΣ ΣΕΞ, με οποιοδήποτε τρόπο ή κόστος.

Φιλικά
Το ^Ξωτικό ΣαΣ... :)