Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2008

I'll take life please...

Βρήκα επιτέλους το τραγούδι που με ανεβάζει και δεν είναι άλλο από το «Αναντικατάστατος» της Beyonce («Irreplaceable»)

You must not know about me
You must not know about me

Κανείς δεν με ξέρει, είμαι ανοικτό βιβλίο για λίγους, όμως κάποιες σελίδες είναι ακόμα κολλημένες, αν τις τραβήξεις για να τις διαχωρίσουν θα σκιστούν, πρέπει να τις ανοίξεις σιγά-σιγά ή ας’ τες εκεί… Έχω ακόμα ένα μυστικό όπλο που δεν το χρησιμοποίησα ακόμη(όπως και όλοι σας έχετε αλλα δεν χρησιμοποιείτε) , τον ίδιο τον εαυτό μου!

Και δεν κάθομαι να ασχολούμαι με το κάθε μικροπράγμα της καθημερινής ζωής, αυτή είναι η ζωή και επειδή δεν είμαι ρατσιστής την αποδέχομαι έτσι όπως είναι και δεν κάνω ούτε καν παράπονα… Συμπληρώνοντας την διάθεση μου με ένα άλλο τραγούδι των Spice Girls αυτή τη φορά (για αυτό τις πάω)

I'm not that easy as a matter of fact…
You're not the only thing I've got on my mind
I've got some living to do…

Και να πω και κάτι άλλους στίχους (μιας και αναφέρθηκα στην συγκεκριμένη τραγουδίστρια) της Celine Dion:

Its all about giving, its not about winning the game...
I ain’t gonna look the other way
One more time
Cos after all the clouds go by, its just another empty sky
I ain’t gonna wait to see the rain, go by
Nothin’s gonna make it right, look at me cos I choose life...

Είναι σημαντικό να βάζουμε προτεραιότητες στη ζωή μας, να ιεραρχούμε τις ανάγκες μας και την κλίμακα σημαντικότητας… Σωματική υγεία και ψυχική υγεία είναι 2 πράγματα αναμφίβολα σημαντικά και από αυτά εξαρτώνται όλα!

Η ζωή είναι πολύ σύντομη για μακρηγορίες και πολύ μεγάλη για μικρά πράγματα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: