Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Ανάμνηση

Καθώς παίζει το ομώνυμο τραγούδι από το μιούζικαλ Γάτες 


Γράφεις το CV σου και αποφασίζεις να γράψεις όσο το δυνατόν περισσότερες μπούρδες μπας και γεμίσει το κωλόχαρτο... Να γράψω ή να μην γράψω ότι είμαι μπλόκερ; Πέραν όλων των άλλων είμαι κι αυτό κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί...

Και τώρα με τον τρόπο που σκέφτομαι, πρόσεξε πόσο περίπλοκα είναι τα πράγματα, θα σου εξηγήσω γιατί δεν τον γράφω. Καταρχάς ρε φίλε γράφω ανώνυμα! Δηλαδή που πας καλή μου; Και πώς θα το αποδείξεις; Άσε που μπορεί ο άλλος να μην το διαβάσει καν. Και πολύ χέστηκε δηλαδή... Πάμε παρακάτω. Ήσουνα καλός μπλόκερ μωρέ και εσύ ή μας κοροϊδεύεις τώρα; Δηλαδή από τα σχόλια, τις αναγνώσεις και την συχνότητα του τελευταίου χρόνου ου... εγγύηση!

Όπως και να 'χει σε μια εποχή που όλοι είναι ό,τι δηλώνουν τί να πεις και εσύ. Η αλήθεια είναι πως ο καθένας εκλαμβάνει αυτό που κάνει, ό,τι κι αν είναι αυτό, με διαφορετική σοβαρότητα από τον άλλον. Δηλαδή κάποιον μπορεί να μην τον ενδιαφέρουν τα bonus ή οι ώρες εργασίες, τα σχόλια, οι αναγνώσεις, η συχνότητα... Όλοι είμαστε άνθρωποι και όλοι είμαστε διαφορετικοί, με έναν πολύ ανώμαλο τρόπο που μας κάνει και πολύ ίδιους. Η ανταμοιβή, με όρους εργασιακής ψυχολογίας, είναι κάτι που πρέπει όλοι να έχουν κατά νου.

Η ανταμοιβή μου για αυτή τη διαδρομή είναι μεγάλη. Δεν μετριέται μόνο με τα σχόλια και τα προαναφερθέντα επιφανειακά -εν μέρει- στοιχεία, μετριέται με την διαδικασία που έκανα και εγώ σαν άνθρωπος, με το πόσα πολλά πράγματα έμαθα, τους ανθρώπους που έμαθα, τα πράγματα που έμαθα και πάει λέγοντας... Ευχαριστώ τους πάντες, αυτούς που ήταν εδώ όταν ξεκίνησε αυτό το ταξίδι, πριν 8 χρόνια (για όνομα). Έχω στο νου μου, πότε πότε, κάποιους μπλόκερ που τώρα δεν γράφουν ή δεν ξέρω τί κάνουν. Εύχομαι σε όλους να είστε καλά βρε, καλές γιορτές να έχετε και να περνάτε ακόμα καλύτερα!

Μόνο αγάπη!

ΥΓ. Αυτό με το CV ψέμα ήταν, αφορμή για τα 8α γενέθλια.


3 σχόλια:

Kος Μηδενικός είπε...

Εγώ γενικά στα βιογραφικά δεν προτιμώ τις φιοριτούρες τύπου ήμουν blogger, έκανα αγγειοπλαστική και έχω και πτυχίο να ανοίγω φύλλο πίττας με κλειστά τα μάτια. Γράψε εκεί στο χριστιανό αυτά που έχεις κάνει, άντε και κάνα job description σύντομο από κάτω.

Τώρα για το αν ήσουν καλός blogger, ποιος ξέρει. Αν ήμασταν λατρεμένε Ιθάκη μου, θα είχαμε κάνει καριέρα σαν κάτι άλλους. Οπότε, την πλάκα μας και την ψυχοθεραπεία μας κάνουμε. Δεν το λες και λίγο με τόσα λεφτά που έχουμε γλιτώσει από τους ψυχολόγους...

Ιθάκη-man είπε...

Στα βιογραφικά δεν γράφω τίποτα για το οποίο δεν έχω κι ένα χαρτί, μια απόδειξη. Όλοι μπορούν να είναι μπλόγκερς αλλά κάτι ξεχωριστό έχει ο καθένας :)

Να ανοίγω φύλλο πίττας με κλειστά μάτια θα με ενδιέφερε, μήπως έχεις κάποιο λινκ; Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα Το σιβί, ελληνιστί, το 'χω έτοιμο... από καιρό... σα θαρραλέος...

Λες να 'μαι καριερίστρας και να μην το 'χω πάρει είδηση; Εμ για αυτό προετοιμάζομαι τόσο καιρό! Για τον ψυχολόγο

tinkerbell είπε...

Only love, my love, I liked that :) Happy birthday xx