Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

The day after τριήμερο

Για τα πάντα υπάρχει η πρώτη φορά...
Μαθαίνουμε... Ζούμε σε μια περίεργη εποχή που τα πάντα κινούνται γοργά, λες και κάποιος πάτησε το fast forward και ξέχασε να πατήσει το resume. Το ειρωνικό είναι πως κανείς δεν αποφασίζει ή έχει την αρμοδιότητα να πατήσει κανένα κουμπί, είναι όλα από τον άνθρωπο. Αναρωτιέμαι απλά που πάμε πνευματικά. Κοινωνικοοικονομικά βρισκόμαστε σε κατηφόρα, απολαύσαμε την ανηφόρα και το peak τα προηγούμενα χρόνια και τώρα πάρτα κάτω. Ότι ανεβαίνει, κατεβαίνει, νόμος του σεξ.

Οι καλλιτεχνικές μου ανησυχίες είναι, believe it or not, πιο έντονες από τις κοινωνικές. Δεν είναι ότι απαξιώ, όχι, αντίθετα είμαι προβληματισμένος, σκέφτομαι, διαβάζω και ψάχνω λύσεις και για τις κοινωνικές και για τις καλλιτεχνικές. Κοίτα είναι ίσως η καθιερωμένη κρίση ηλικίας πριν τα γενέθλια μου αλλά νομίζω πως αυτή τη φορά, τώρα, η έκφραση του έσω είναι ίσως προτεραιότητα μου.

Και η δεύτερη φορά...
Το γραφείο Σταδιοδρομίας του Πανεπιστημίου μου απάντησε με ηλεκτρονικό μήνυμα πως δεν μπορεί να με βοηθήσει -και δηλαδή να μου δώσει πληροφορίες- με τους κλάδους που τους ρώτησα. Τι ζήτησα και εγώ; Μια πληροφόρηση και τώρα νιώθω ότι είμαι στην μέση μιας ερήμου, μην σου πω θάλασσας που την φοβάμαι κι όλας, και δεν ξέρω προς τα που να πάω.

Νιώθω ότι η ζωή γίνεται αντιερωτική και αντιποιητική... Ανησυχώ. Και δεν μπορείς να ανησυχείς για πολύ καιρό, όλα είναι καλά αλλά με μέτρο. Ακόμα και οι εποχές είναι τόσο... ανοργασμικές, τώρα έπρεπε να είναι Άνοιξη... Δεν είναι! Δεν είναι καν Ανοιξη-ish! Μόνο τα πουλιά τιτιβίζουν (ούτε καν το twitter) και οι γάτοι απολαμβάνουν τις νύχτες τους (κάνουν θόρυβο). Όλοι νιώθουμε ότι κάτι πάει Χ αλλά δεν ξέρουμε τι είναι αυτό. Και δεν έχω καμιά όρεξη να διαβάσω ζώδια και να ξέρω που είναι ο Ερμής και ο Δίας γιατί θα εκτοξευτώ να τους βάλω στην θέση τους!

ΥΓ. Να βρω μουσική ανεβαστική...

2 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Πεσμένο σε ακούω, γιατί;
Το δικο μου τριήμερο ήταν βαρετότατο ακόμη και ο καιρός ήταν εναντίον!
Άμα δεν μπορεί να σου δώσει το Πανεπιστήμιο ποιός μπορεί πια; Αν είναι δυνατόν, τόσο δύσκολα τους έβαλες!!!

Leviathan είπε...

Μα κουράζονται πολύ οι άνθρωποι...έλεος...και μένα αυτό το τριήμερο ήταν βαρετό...φιλιααααααα!!! καλό μεσημέρι!!