Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Under Pressure

Το μυαλό μου κάνει τόσες στροφές που με πιάνει ναυτία. Δεν φαντάζεσαι... Όταν βρεθούν 2 άτομα να σου αλλάξουν το πρόγραμμα τα πράγματα μπορούν να γίνουν χειρότερα. Εγώ που είχα μια βδομάδα να προετοιμαστώ για μια παρουσίαση, μέσα σε αυτές τις 7 ημέρες βρέθηκα να έχω ακόμα μια παρουσίαση και μια εξέταση. Και αυτές οι 7 μέρες φαίνονται όσο οι δυο σελίδες στο ημερολόγιο... Και αντιλαμβάνεσαι τι γίνεται, τώρα που σου γράφω κάνω διάλειμμα. Ουφ και πάνω που πήγα να φτιάξω το πρόγραμμα του ύπνου!

Καλά εντάξει, μην φαντάζεσαι ότι είμαι και στα όρια που θα εκραγώ. Ο Σεπτέμβρης πέρασε αστραπιαία, ο Οκτώβρης λίγο κουτσός αλλά ο Νοέμβριος είναι κράτα με να σε κρατώ. Άντε και ο Δεκέμβριος με ένα πόνο. Για αυτό δεν γράφω, γιατί με το που ανοίγω το παράθυρο να γράψω αρχίζω τα παράπονα! Απλά σκέφτομαι ότι αυτή τη βδομάδα έχω την αφορμή να κλείσω το κινητό και όποιον πάρει ο Χάρος... Ε αφού διακοπές σε κάποιο εξωτικό νησί δεν μπορούμε να κάνουμε (και η Κύπρος απέχει μακράν από το να γίνει Χαβάη ή Σεϋχέλλα) ας κάνουμε διακοπές στο τηλεπικοινωνιακό επίπεδο.

Χθες κοιμήθηκα 10 ώρες σαν το πουλάκι (όχι το τσίου) και θέλω σήμερα να ρίξω κανά ύπνο έτσι για τα βερεσέ αϋπνίας της βδομάδας που πέρασε... Από την μια λέω πως η πίεση μ' αρέσει γιατί με κάνει να δουλεύω περισσότερο αλλά από την άλλη σκέφτομαι πως έχω που έχω 6 μαθήματα και είναι μια πίεση το καθένα και μου ανεβαίνει εμένα η πίεση. Α δεν ξέρω... 

Παν μέτρο άριστο... Και το πολύ διάβασμα προκαλεί κακό!

6 σχόλια:

Πεζούνι είπε...

Ελα ρε Ιθάκη! Καλό time management μάνα μου μεζέ ούλα γινουντε!

Ben Provis είπε...

Mια χαρά τα πας πάντως. Keep Going!

Dreamer είπε...

ρε τζιε εγω πνημενος ειμαι με τα μαθηματα μου. εισπνοη/εκπνοη, πηεννε μια βολτα τζιε παλε.

Ανώνυμος είπε...

Εγω παλι κοιμαμαι σα το πουλακι το Τσιου, αυτες τις μέρες!
Μου βγαινει μια τεραστια κουραση και θα αρχιζω να προγραμματιζω απο τον αλλο μηνα!

Ολα να πανε καλά!

φιλια

UrbanTulip είπε...

Η πιεση λειτουργεί ευεργετικά για μερικούς. Απλα να ξεκουράζεσαι πρώτα και μετά φόρα!

Hfaistiwnas είπε...

Άσε, όλα θα τα κάνεις και θα είσαι μια χαρά μετά!
Καλή εβδομάδα!