Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Άνθρωπος και εγώ

Αν το κάθε ποστ ήταν εκπομπή, και ιδιαίτερα αν ήταν σατιρική, αυτό το ποστ θα ξεκινούσε με εμένα ντυμένο σαν την Ευριδίκη της πάλαι εποχής, υπολόγισε 1994, και με το αντίστοιχο άουτφιτ (άσπρο φόρεμα αγνώστου υλικού και χάλια παπούτσι) θα ερχόμουν κοντά σου και θα ξεκινούσα το άσμα... Μέρα γιορτινή δεν περιμένω να 'ρθει... Όχι δεν σου ανακοινώνω πως θέλω να φάω την δουλειά του Ζαχαράτου, καμία σχέση απλά το άσμα μου ήρθε ξαφνικά στο μυαλό μου και δεν λέει να ξεκολλήσει. Και για να λέμε την αλήθεια και του στραβού το δίκαιο το άσμα είναι ρεαλιστίκ. Και σε όποιο context και να το βάλεις “δουλεύει”.

Όχι όχι η σημειολογία δεν είναι για μένα, φορκέτ ιτ, δεν θα προβώ σε κανενός είδους ανάλυσης του τραγουδιού. Απλά ήθελα να το πω γιατί με κάποιο τρόπο ξεκινάνε όλα τα ποστ, δεν είναι ακέφαλα. Κάνω ένα διάλειμμα από τα πάντα αλλά πάλι μέσα σε αυτά θα με βρεις. Είχα πει πως θα σταματήσω προς το παρόν να ψάχνω για δουλειά αλλά πάλι ανακατεύομαι, είχα πει πως θα σταματήσω να διαβάζω αλλά πάλι διαβάζω (άσχετα με το πανεπιστήμιο πράγματα), επίσης είχα πει πως θα κάνω ένα διάλειμμα από τις εξόδους γιατί λεφτά... υπάρχουν αλλά λιγοστεύουν αλλά πάω συχνότερα θέατρο. Άλλοι έχουν ψυχαναλυτές άλλοι φάρμακα εγώ θέατρο... Τι να κάνουμε; Άνθρωπος είμαι και εγώ!

Και μετά κάθομαι και βλέπω το μπλογκ... Νοέμβριος πάει να τελειώσει... 3 αναρτήσεις! Τι να πεις;
Από την μια σκέφτομαι πως δεν μπορώ να γράψω κάτι ωραίο, πάει καιρός από την τελευταία ωραία ανάρτηση μου, τον τελευταίο καιρό μόνο άγχος βγάζουνε και πιστέψτε με μόνο αγχώδης τύπος δεν είμαι. Για παράδειγμα δες με, δες τι ώρα είναι, σου φαίνομαι εγώ πως έχω εξέταση αύριο; Ότι θα πήγαινα πανεπιστήμιο για να μάθω να παπαγαλίζω δεν το περίμενα ποτέ! Από την άλλη σκέφτομαι ότι η πρωτοτυπία είναι περιορισμένη αυτή την περίοδο και μας έχει φάει εκείνο το Πουλάκι Τσίου. Άνθρωπος και εγώ είμαι, και ανησυχώ καλέ...

Τις τελευταίες δυο μέρες έχω κοιμηθεί συνολικά 9 ώρες... Για μένα αυτό είναι παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων, έπρεπε το σύνταγμα να προβλέπει την απαγόρευση της έλλειψης ύπνου! Και νομίζω δεν υπάρχει κάποιος που να διαφωνεί. Και να 'μαι, αν και με τόση έλλειψη ύπνου, αν και έλεγα ότι θα κοιμάμαι μέχρι μεθαύριο, να κάθομαι και να γράφω. Οι λόγοι είναι πολλοί. Μπόρεσα νομίζω να αποδείξω στους καθηγητές μου ότι τα νέα μου αποκτήματα, τα μαυροσάκουλα κάτω από τα μάτια μου, δεν είναι τεχνητό εφέ και ότι είναι οι συνέπειες του διαβάσματος που έριξα τις τελευταίες μέρες με αποκορύφωμα τις δυο τελευταίες νύχτες. Εντάξει ένας καθηγητής είχε τις αμφιβολίες του και με πέρασε με βάση στην μεσοεξέτασή του, δεν έχω να πω κάτι σε αυτόν παραμόνο ότι λυπάμαι... Γιατί είμαι και εγώ άνθρωπος και κάνω λάθη, αλλά τόσα λάθη δεν το περίμενα.

Δεν ξέρω, αυτή η περίοδος είναι περίεργη. Από την μια λέω πως πρέπει να σταματήσω να διαβάζω τα ζώδια γιατί αν και πάνε μια χαρά τα πράγματα τα διαβάζεις όλα εκείνα και καταστρέφεις τα πάντα και από την άλλη σκέφτομαι πως απλά θέλω διακοπές. Ε μα, φέτος πήγα μια βδομάδα διακοπές μετά από ενάμιση χρόνο, τι να μου κάνει, άσε που έχει σταματήσει η RyanAir τα δρομολόγια της Λάρνακας... Και έχουν βγει κάτι προσφορές κόλαση. Ουφ!

4 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχαχα γέλασα λιγάκι! Καλά τα πας όμως, αγγουράκι στους μαύρους κύκλους! χαχαχχα! Και όποτε βρεις ύπνο! Να ισιώσει η επιδερμίδα! χεχε!
Και θα έρθουν και καλύτερες μέρες, βλ. Χριστούγεννα!

Ben Provis είπε...

Αγγουράκι ή πατάτα ωμή, όχι τηγανισμένη, και εξαφανίζονται οι κύκλοι.
Κουράγιο σε λίγο οι διακοπές!

Ιθάκη-man είπε...

@ Ηφαιστίωνας:
Χόλιντεις αρ κάμινγκ! :p Εναποθέτω ελπίδες σε αυτό ;p

@ Ben Provis:
Vichy θα θέλω σε λίγο, κρέμα νυχτός :p

Kος Μηδενικός είπε...

Και η γκρίνια συνεχίζεται! Κακομοίρη μου αυτό έλειπε να έπιανες τη σημειολογία...να μου έτρωγες και τη δουλειά.

Ξεκούραση εν όψει των γιορτών...πως σου φαίνεται;