Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2012

Feedback

Την Κυριακή, η μάνα μου μού είπε πως μοιάζω στον Άλεξ Κάβδα... Και φυσικά το εξέλαβον ως θετικόν, μη σου πω θετικότατον, καταρχάς με είπε σούπερ κούκλο, κινητικό νέο και δη και κούκλο, plus ήμουν όντως αναμαλλιασμένο για αυτό την δικαιολογώ! Όπως και να έχει χαίρομαι για την δήλωση της αυτή γιατί το ηθικό μου εκτιμά αυτές τις σπάνιες λέξεις που βγαίνουν μια φορά στα χίλια χρόνια. Επιπλέον μου δίνει την αφορμή να μιλήσω για το feedback, ελληνιστί ανατροφοδότηση! Αγαπημένος όρος του μάρκετινγκ -το οποίο δεν κατέχω.

Σε μια συζήτηση-τρικυμία με έναν συν-παθόντα που είπαμε περί ανέμων και υδάτων, περί έρωτος και σεχ, περί αυτοπεποίθησης και μάρκετινγκ του εαυτού (το πως παρουσιάζουμε τον εαυτό μας στους άλλους) φθάσαμε σε μια μίνι υπό-συζήτηση για τα σχόλια που μπορεί κάποιος νέος να λάβει. Στην Κύπρο τα πράγματα είναι δύσκολα, καταρχάς είμαστε ένα νησί και το μισό έχει ήδη αλληλοπαρθεί (και εμείς άπαρτοι αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτό).

Και διετύπωσα την εξής άποψη: ότι τα διάφορα θετικά σχόλια που λαμβάνω, μηνύματα, παραμηνύματα κτλ δρουν θετικά στα επίπεδα της αυτοπεποίθησης μου και ενίοτε στα μηνύματα αυτά συμπεριλαμβάνονται τα αισχρά σχόλια ενός κάφρου (ενίοτε είπα). Φυσικά με το πέρασμα του χρόνου (γιατί μιλάμε για χρονοβόρες διαδικασίες, μπροστά σε αυτό η γραφειοκρατεία στην Κύπρο δεν είναι τίποτα) ξενερώνεις αφάνταστα όταν είσαι μέλος μια φάσης γραμματόσημου ή μιας φάσης, pure καλαμαριστί, καβάντζας.

Και το point of view μου ήτο απλό. Και θα σας δώσω παράδειγμα: κάθε εταιρεία έχει τον κύκλο της, εξειδικεύεται σε κάτι, έχουμε για παράδειγμα ένα κατάστημα-εταιρεία που πουλάει ηλεκτρονικά είδη. Απευθύνεται σε ένα άλφα κοινό. Πως θα ξέρει η εταιρεία πως ο κόσμος, το κοινό της την ξέρει; Θα διαφημιστεί και θα μαθευτεί, σπάνια κάποιος θα την πλησιάζει χωρίς να την ξέρει (αλλά υπάρχουν και αυτά). Και πως θα ξέρει η εταιρεία ότι το εμπόρευμα της είναι καλό; Θα το δει από τις πωλήσεις. Και πως θα ξέρει η εταιρεία τι κάνει καλό, τι δεν κάνει καλό; Ανατροφοδότησις!

Το κοινό οφείλει να ανατροφοδοτεί την εταιρεία... Το καταλάβαμε έτσι; Όμως πέρα από την κίνηση (ακόμα δηλαδή και αν το κοινό ανατροφοδοτεί με σχόλια) υπάρχει το γραφείο δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ το οποίο θα χειριστεί τις απαντήσεις αναλόγως...

Ευχαριστώ μαμά!
Καλή βδομάδα να 'χετε! Και εγώ πάω για το τρέξιμο μου (το μεταφορικό, το κυριολεκτικό ίσως απόψε)

*Κουδουνάκι ανακοίνωσης* Η κα. Τουλίπα παρακαλείτε να επικοινωνήσει μαζί μας για το βίντεο, ευχαριστώ *Κουδουνάκι ανακοίνωσης*

7 σχόλια:

Ben Provis είπε...

Άρα για να καταλάβω...Πρώτα πας με κάποιον και μετά τον βάζεις να διαλαλήσει για το καλό πράμα???

Ιθάκη-man είπε...

Αυτό κατάλαβες; Και το έλεγα εγώ, κάτσε να πιείς πουλάκι μου ένα καφέ και μετά αρχίζεις το γράψιμο :p

Το διαλαλητό δεν μπορείς να το ελέξεις :p Η διαφήμιση της εταιρείας θα γίνει στην τηλεόραση ή σε έντυπα, με εκείνον τον τρόπο δηλαδή που θα πλησιάζει το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Δεν θα πάει τώρα ένα νηπιαγωγείο να διαφημιστεί στο έντυπο των συνταξιούχων ή στον σύλλογο άτεκνων οικογενειών...

Με πιάνεις; :p

Hfaistiwnas είπε...

χεχε πήρες και το κοπλιμάν σου! Μπράβο! :)
Ανατροφοδότηση ναι, καλή είναι και αυτή τελικά! :)

Ιθάκη-man είπε...

Να 'ν καλά η μάνα διότι κομπλιμάν δεν ακούμε και καθημερινώς :p
Φιντμπακ και ξερό ψωμί :p

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Άλεξ καλησπέρα :PPPP


Φιλουθκιαααα!

tinkerbell είπε...

Δεν ήξερα το αγόρι που αναφέρεις, αλλά ένα googlarisma μου έλυσε τις απορίες.

Honey, you can have him for breakfast! xx

Ιθάκη-man είπε...

@ Bill:
Σε σκεφτόμουν όλη μέρα;;; :p
Καλώστον! Τώρα είδα το μειλ σου, θα σε απαντήσω σε λίγο! :)

@ Tinkerbell:
Δεν τον ήξερες τον Κάβδα;
Όχι τώρα μεγαλοστομίες :p Αλλά σε ευχαριστώ :)