Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Teeth

Καλά, εντάξει, είμαι η προσωποποίηση της αλλαγής. Αν μου έλεγες πριν 2 χρόνια ή και πέρσι πως θα ξυπνούσα και το δεύτερο πράγμα που θα κανα θα ήταν να βουρτσίσω τα δόντια μου θα σου έλεγα πως έχεις χάσει τα λογικά σου και δεν ξέρεις τι λες. Κι όμως, οι καιροί άλλαξαν... Έχει ο καιρός γυρίσματα που λέει και η Βανδή! Και ναι αγαπημένε μου αναγνώστη, ο Ιθάκη-μαν βουρτσίζει τα δόντια του συστηματικά!
Κοίτα, μεταξύ μας τώρα, μετά από 8 σφραγίσματα αντελήφθην πως δεν μπορώ να αφήνω τα δόντια μου να τρυπάνε και να χρυσοπληρώνω τον οδοντίατρο για να μου κάνει σφραγίσματα. Καλύτερα να βουρτσίζουμε τα δοντάκια μας παρά να πληρώνουμε τοις μετρητοίς. Το επόμενο βήμα είναι το οδοντικό νήμα αλλά είπαμε... Μην το παρακάνουμε! Αγόρασε εκείνη την οδοντόκρεμα γιατί είναι καλύτερη και ασπρίζει τα δόντια (λες και είναι σουβάς), αγόρασε το στοματικό διάλυμα γιατί κάνει καλό για την πέτρα (καλά δεν είναι ότι έγινε και λατομείο το στόμα μου), αγόρασε και την οδοντόβουρτσα εκείνη που σπάει η μέση της (λες και χορεύει μπέλι ντανς) και αγόρασε και το οδοντικό νήμα! Ίσως τα έξοδα στον οδοντίατρο είναι λιγότερα τελικά!
Όπως και να έχει, είναι κάποια πράγματα στα οποία δεν μπορείς να είσαι απόλυτος... Ποτέ μην λες ποτέ, και το πάντα άσε το στην μπάντα!
Καλή βδομάδα!

2 σχόλια:

Leviathan είπε...

Θέλει μέτρο σε όλα...το βουρτσισματάκι απαραίτητα βέβαια! καλή εβδομάδα!!! φιλιααααααα!

Φανή είπε...

εγω παντα ειχα ευαισθητα δοντακια!
νομιζω οτι οι οδοντιατροι δεν προκειται ποτε να επηρεαστουν απο καμια οικονομικη κριση.
βρε λες να βρουμε κανα τετοιο να κανουμε τη τυχη μας?
:P