Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Meaningless

Τι ακριβώς είναι αυτό που σε κάνει να νομίζεις πως αυτό που έκανες ονομάζεται χιονάνθρωπος; Εντάξει δεν είσαι γλύπτης, δεν είσαι εικαστικός, δεν είσαι καλλιτέχνης της παραστατικής τέχνης, αλλά πως στο διάολο συμπέρανες πως αυτό ονομάζεται χιονάνθρωπος. Ναι, ναι, για να μην είμαι 100% κακός, βλέπω το χιόνι, άνθρωπο όμως, ούτε βλέπω, ούτε μου θυμίζει. Αυτοί οι λεξικολόγοι μας έφαγαν, το ξέρω!
Άλλη μια λέξη που δεν έχει νόημα η σημασία με τις λέξεις. Το ψαρονέφρι δεν είναι νεφρό ψαριού. Φυσικά εδώ θα πεταχτεί ένα γλωσσολόγος και θα σου ρίξει την εξυπνάδα του πως το πρώτο συνδετικό της λέξης δεν είναι το ψάρι και να μην σε συγχύζει το -ο- γιατί είναι συνδετικό μόριο αλλά το ψυάριον που είναι οι μικροί μύες. Το κοκορέτσι ας πούμε δεν είναι το έτσι του κόκορα. Όχι, καμία σχέση. Είναι ξένη λέξη και εμείς την φέραμε όπως είναι, δεν είναι διακριτή η εσωτερική δομή της λέξης. Επίσης μερικοί λεξικολόγοι δεν σημειώνουν την λέξη λεμονόλαδο αλλά την λέξη λαδολέμονο, αν και είναι το ίδιο πράγμα, και μην ακούτε τον σεφ στην τηλεόραση που λέει πως το μυστικό είναι να βάλεις πρώτα το λεμόνι.
Ουρανοξύστης μπορούσε να ονομαστεί και ένα είδος αεροπλάνου, αν όχι τα αεροπλάνα. Είδατε μωρέ πολυκατοικία που να ξύνει τον ουρανό; Σιγά μην τον γαργαλάει κι όλας! Ουρανογαργαλητής από τούδε και στο εξής θα ονομάζεται το Bruj Khalifa στο Ντουμπάι, τέλος. Κι όπως έχει πρόβλημα να ρθει εδώ μπροστά μου να το συζητήσουμε. Μεταφραστικά δάνεια σου λέει. Υπεραγορά είναι η Σουπεραγορά, όπως ο Σούπερμαν ένα πράμα.
Έτσι και ο χιονάνθρωπος αγαπημένε μου αναγνώστη ΔΕΝ σημαίνει πως είναι ομοίωμα ανθρώπου από χιόνι. Πως να ονομάσω μια στοίβα από χιόνι, χιονάνθρωπο, εφόσον έχει 2 πέτρες για μάτια, δεν έχει καν αυτιά, μύτη, μυτούλα, μυτίτσα ή μυτόγκα και δεν μου θυμίζει τίποτα άλλο παρά αφηρημένη τέχνη; Χιονεξωγήινος ίσως, χιονοτέρας ίσως, χιονότιναναι ίσως... Χιονάνθρωπος όμως όχι, εκτός και αν είσαι και γαμώ τους υπερρεαλιστές γλύπτες!

ΥΓ. Ελπίζω να κατάλαβες γιατί δεν έκανα καν τον κόπο να διεκδικήσω θέση για Νηπιαγωγός.

4 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

ούτε το γιουβέτσι είναι το έτσι του γιουβε, τσεκαρισμένο!
αυτό με το ψαρονέφρι πάντα με μπερδεύει ρε παιδι
πρέπει να το λένε κρεατονεφρι

Εγώ είπε...

Χαχα τέλειο ποστ! Ασχολούμαι με λέξεις, γλώσσα κλπ στο τελευταίο μου project, πε μου τζι άλλα :P

Kος Μηδενικός είπε...

Imagination....dahhhhh!!!!

Ιθάκη-man είπε...

@ Άσωτος γιος:
Αμ το γιουβέτσι! Πες τα! Πες τα! Και αν θέλω να κάνω δική μου λέξη θα με βγάλουν εμένα τρελό! Δικομέτσι (το έτσι το δικό μ') ας πούμε!
Κατάλαβες;

@ Liar:
Φευ! Σου στέλνω μέιλ!

@ Zero Point:
Ποιος; Εγώ ή οι γλωσσοπλάστες; :p