Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Ergomaniac

Όσο περνά ο καιρός ηρεμώ, αν και τα ζώδια λένε ακριβώς το αντίθετο. Όσο περνά ο καιρός είμαι πιο εντάξει, αλλά μου λένε ότι φέρομαι περίεργα. Εντάξει ίσως το παράκανα λίγο με την δουλειά αλλά σκέφτομαι και τι θα κάνω το καλοκαίρι (διακοπές ίσως). Ναι το ξέρω είναι πολύ περίεργο εγώ που λέω ότι θέλω να ξεκουραστώ, να κάθομαι και να μην κάνω τίποτα, αλλά νιώθω χαλαρός ενώ είμαι στην τσίτα, τι να κάνουμε; Μπορεί μέχρι τον Ιούνιο που θα τελειώσω από τις υποχρεώσεις μου να αλλάξω άποψη...

Πέρσι τέτοιο καιρό ήμουν πάνω από τον υπολογιστή και έγραφα. Στατιστικά τουλάχιστον το περσινό ρεκόρ αναρτήσεων δεν θα το περάσομε φέτο! Δεν πειράζει καλέ! Καλά να μαστε και όλα τα άλλα λεπτομέρειες! Έχω σταματήσει να μετράω και τις αναρτήσεις γενικά και δεν νιώθω την ανάγκη να πω κάτι ακόμα και αν δεν έχω, να ξεκουράσω και λίγο το κοινό, κατάλαβες... Να με πεθυμήσετε λιγάκι!

Αυτή την εβδομάδα θέλω να δουλέψω σαν μανιακός, κάτι με έχει πιάσει, δεν θα είναι φορτωμένο το πρόγραμμα μου απλά θα έχω πράγματα να κάνω! Την βρίσκω με την δουλειά! Πάλι καλά! Όταν έχω γενικά πράγματα να κάνω έχω και κάτι να πω, άρα το ετοιμάζω το Like Dislike και το Σε είδα...

Καλή Βδομάδα σε όλους!

6 σχόλια:

^elfakos^ είπε...

Καλή εβδομάδα...
Βάλε ένα πρόγραμμα και θα δεις, θα νιώσεις όμορφα... αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να αφήνεσε έστω και λίγο... "Παν μέτρον άριστο!"

tinkerbell είπε...

Καλή βδομάδα!! Και καλή δύναμη με τη δουλειά!

Όσο για τα άστρα, πρέπει να σου κάνει παράσιτα ο ωροσκόπος :Ρ

Ιθάκη-man είπε...

@ Elfakos:
Πριν λίγο μπήκα σπίτι! Αλληλούγιαααα! Ξεθεώθηκα! Αλλά είναι τέλεια! χαχαχαχα :p Μην φαντάζεσαι πως είμαι σαν το κουνελάκι της Ενερτζάιζερ :p
Καλή Βδομάδαααααα!

@ Tinks:
Thanks sweetie!
Χαχαχα λες να είναι ο ωροσκόπος; Θα τους κατατροπώσω όλους, αυτός ο μήνας είναι δικός μου :p

^elfakos^ είπε...

ΛΟΛ, ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΕΝΕΡΤΖΑΙΖΕΡ!!! :P

Πεζούνι είπε...

χάη!!

Ιθάκη-man είπε...

@ Elfakos:
Μόνο να μην γίνεις ροζ... χαχαχαχα :p

@ Πεζούνι:
Χάη το αγγλικό το επιφώνημα; Το Χάη σε όλους σας ή το χάη, φλάι χάι ιν δε σκάη; :p
Χάη και σε σένα!