Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

New week dialogue 18

Αχ απορώ τι θα κάνουμε τώρα...

Πάλι πρώτος μίλησες;

Ναι μαρή λογαριασμό θα σου δίνω;

Όχι αλλά στους προηγούμενους διαλόγους δεν μπήκαν credits

Εγώ είμαι ο διάσημος και από κει και πέρα κάνε ότι θες.

Έχω επίπεδο εγώ αγάπη μου...

Και που το άφησες μωρή τσιλιμπιρδόνα το επίπεδο σου; Σε ποιανού το σπίτι;

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

Να τα μας πάλι...

Μην ξαναμιλήσεις έτσι για το πρόσωπο μου

Για σένα μιλάω έτσι για την φάτσα σου δεν λέω πολλά γιατί έχουμε την ίδια, έχω να πω και για κείνην φυσικά αλλά άστο καλύτερα!

Θα σου κάνω μήνυση

Το 'παμε μαρή δεν είναι της μόδας οι μηνύσεις πλέον

Και τι είναι τι μόδας;

Τα jumpsuits και τα μπεζ, nude τα λένε οι ξένοι, ψηλοτάκουνα!

Συγγνώμη με φαντάζεσαι εμένα με jumpsuits και τα μπεζ ψηλοτάκουνα;

Αη μαρή που θες να είσαι και μοδάτη, πάρτα μην στα χρωστάω

Πως μου συμπεριφέρεσαι έτσι;

Όπως σου αξίζει... Βλαμμένο ε βλαμμένο

Και εγώ που νόμιζα...

Η φαντασία σου είναι ατίθαση σαν τα Ατίθασα Νιάτα, την Τόλμη και Γοητεία, την Δυναστεία...

Τον τελευταίο διάλογο τον τελειώσαμε τόσο ειρηνικά

Και το Ισραήλ με την Παλαιστίνη λένε ειρήνη πως έχει. Που την είδες την ειρήνη;

Ποιος είναι ο Ισραηλινός όπως και ποιος ο Παλαιστίνιος στην περίπτωση μας;

Άντε τώρα που μου έγινες και πολιτικός αναλυτής!

Ε τι να κάνω; Δεν μου άφησες και τίποτα!

Εγώ; Εγώ; Εγώ;

Εγώ, εσύ, αυτός είναι, ούτε τις αντωνυμίες δεν ξέρεις

Είσαι στ' αλήθεια βλαμμένο μάνα μου;

Εγώ; Εσύ; Ή αυτός;

Είσαι!

Απαξιώ...

Βαριέμαι...

Εγώ δεν βαριέμαι σου πε κανείς;

Βαριόμαστε ε;

Ε τι να κάνουμε αφού η Eurovision τελείωσε

Ευτυχώς!

Και ο Πάπας ήρθε στην Κύπρο και έφυγε!

Επιτέλους!

Και τώρα είναι το Μουντιάλ ΟΥΑΟ!

Γιατί τέτοια χαρά;

Συγγνώμη αγάπη μου...

Αγάπη σου;

Τρόπος του λέγειν, μην νομίσεις τίποτα. Ναι; Τι έλεγα; Θα είναι ξέρω εγώ πόσες ομάδες και για ένα μήνα να βλέπεις 22 άντρες κάθε 1μιση ώρα ε αυτό είναι κάτι

Και πότε ξεκινά;

Σε λιγότερο από μια εβδομάδα

Πόσες έχουμε σήμερα

7 του Ιούνη

Τι μέρα είναι βρε σήμερα;

Δευτέρα;

Το βρήκες! Σειρά 3 της Fissler δική σου! Και ποιος γιορτάζει σήμερα;

Ο Άγιος Παναγής

Όχι, όχι δεν είναι αυτός...

Ποιος;

Έλα μου ντε;

Να μαντέψω;

Ναι καλά αν το βρεις θα σου δώσω και τα τηγάνια

Μα ποιος;

Κάποιος που έκανε συμμαχία με τον Αιγοπρόβατο

Αααααα! Ο.... να δεις...

Πάμε να ανοίξουμε τις τηλεφωνικές μας γραμμές. Ναι επόμενη γραμμή παρακαλώ;

Ποια επόμενη γραμμή καλέ;

Σου έδωσα μια σειρά Fissler, θες κι άλλα; Παρακαλώ;

Ναι Ελενό-κακέ μου;

Ναι σε ακούω, ποια είσαι;

Η Πρασσινοσκουφίτσα

Κόψτε την! Επόμενη γραμμή παρακαλώ! Ναι;

Ναι;

Ποιος μιλά;

Εγώ μιλώ;

Ναι εσύ! Ποια είσαι και από που μας καλείς;

Η Barbie είμαι

Από που μας καλείτε;

Από το Διαμαντένιο Κάστρο

Ξέρεις την απάντηση στο quiz μας;

Πριν να απαντήσω Ελενο-κακέ μου θέλω να σου πω ότι είσαι θεά

Ευχαριστώ, ευχαριστώ, κι ο Ψινάκης μόνο αυτό λέει

Μήπως είναι ο Bill από το Παρθεναγωγίο;

Περάσαν τα γενέθλια του Bill, δεν είναι αυτός. Σειρά Fissler 4 δική σου! Επόμενη γραμμή παρακαλώ;

Ναι;

Ναι ποια είσαι;

Η Πρασσινοσκουφίτσα!

Κόψτε το και μην ξαναπάρεις! Επόμενη γραμμή;

Ναι;

Ναι! Σε ακούμε! Ποια είσαι και από που μας καλείς;

Είμαι η Χιονάτη

Χιονάτη μου, τι κάνεις;

Καλά εσείς τι κάνετε;

Καλά είμαστε εμείς, είμαι εδώ με τους νάνους και σας βλέπουμε

Φιλιά πολλά!

Ευχαριστούμε!

Την απάντηση στο quiz μας την ξέρεις;

Ο Νάνος 3 λέει πως την ξέρει

Ποιος λέτε ότι είναι;

Είναι μήπως ο Geminicious;

ΝΑΙ! Αυτός είναι! Τα τηγάνια της Green Pan δικά σου! Είδες που το βρήκανε; Επόμενη γραμμή παρακαλώ;

Ποια επόμενη γραμμή; Αφού βρήκαμε ποιος γιορτάζει και δώσαμε τα δώρα

Έχω και 10 πακέτα περιποίησης προσώπου με αντιηλιακό, σαμπουάν και τέτοια

Αντιρυτιδική έχει;

Όχι δεν έχει...

Τώρα ξύπνησε αυτός;

Λοιπόν τώρα είδα την ώρα είναι παρά δέκα, θα πρέπει να κάνουμε κλείσιμο, έχει δελτίο μετά

Έχει;

Όχι, απλά έτσι το είπα! Λοιπόν ευχαριστούμε το Ιθάκη hotel στην Λευκωσία που μας φιλοξένησε

Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους ήρθαν να μας δουν

Ποιοι ήρθαν;

Κανένας αλλά ήθελα να το πω και εγώ!

Καλή σας εβδομάδα

Καλό σας μήνα και από μας

Χρόνια Πολλά στο Δίδυμο Μυαλό

Και σε όλους όσους γιορτάζουν!

Φιλιά πολλά!

Ο sCaTterBraiN πότε να γιορτάζει άραγε;

6 σχόλια:

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Mα έλεος , με ταυτίζεις με την Barbie ??

ΘΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :P

Leviathan είπε...

kali evdomadaaaa! :) opos pada apolaustikos o dialogos! :)

Ιθάκη-man είπε...

@ Bill:
Σε ταύτισα εγώ πουλάκι μου με την Barbie?

@ Leviathan:
Ω! Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε :p Καλή Εβδομάδα και σε σένα!

GeminiCious είπε...

Εεεεεεεεεεεεεεε Ιθάκη-man....Σε ευχαριστω πολυ...:) Χαιρομαι ιδιαιτερα που με θυμηθικες και μου αφιερωσατε(!!) μισο διαλογο!!! Με εφαγε το διαβασμα την πουτανα μου μεσα :) εσυ του τριτου δεκαημερου εισαι ετσι?

Ιθάκη-man είπε...

@ GeminiCious:
Ήθελα να κάνω ένα αφιέρωμα όπως μου έκανες εσύ αλλά η φαντασία μου είναι way too αχαλίνωτη... :p

Kος Μηδενικός είπε...

Αγκίζεις τα όρια της παράνοιας με αυτούς του διαλόγους....το ξέρεις φαντάζομαι...χαχαχααα!!!