Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

I saw you... Vol. 9

Σε είδα..

... αγόρι μου και φορούσες UGG boots! Ουάο!

... στο Ελλάδα έχεις ταλέντο, κυρία Καριολάκη! Κυρία Καριολάκη μου, θέλω τους ημιτσίτσιδους άνδρες που σας έφεραν στην σκηνή. Καλά ένας είναι υπέρ-αρκετός για τώρα

... στο Greek Idol αγόρι μου, ναι, ναι εσύ ο Κύπριος 19χρονος φαντάρος που ασχολείσαι και με την πολιτική, δεν πέρασες στα τελικά αλλά δεν πειράζει

... που με είδες αλλά δεν με χαιρέτησες! Στην Πυρά και εσύ με τους ξενέρωτους

... και ζήλεψα το μαλλί σου, πολύ 50's ρε παιδάκι μου, και σου πάει!

... κοριτσάκι μου και σε λυπήθηκα, γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου δεν καταλαβαίνεις ότι είσαι γελοία, και το χειρότερο είναι ότι εσύ φτιάχνεσαι έτσι!

... σε διαφήμιση, σε παιχνίδι, σε διαγωνισμό, όλα να τα κάνεις; Όλα όμως!

... και από κοντά είσαι πιο όμορφη, η τηλεόραση σε δείχνει αλλιώς!

... να βάζεις στο msn την φωτογραφία σου με τον εκάστοτε γκόμενο και μετά από 1 μήνα το πολύ να βάζεις δική σου φωτογραφία και να γράφει ως personal message “Την μια πέφτω σε Άγγελο και την άλλη σε Πουτάνα”

... στον καθρέφτη και ένιωσα κάπως, γι αυτό γύρισα αμέσως το κεφάλι μου

... στο καινούργιο σου πόστο! Μια χαρά, δεν ξέρεις να συνδυάζεις τα ρούχα σου που αυτό πάει να πει ότι μπορεί να είσαι και στρέιτ

... στο Ουάιπαουτ, ναι ναι εσένα Στάθη, εσύ ο δίμετρος, η προσωπικότητα! Θεός!

... να πηγαίνεις σπίτι σου για να πάρεις το άλλο το αυτοκίνητο σου για να πας σε μια επίσκεψη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: