Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Eurovision 2010: Ultimate Review 2nd semi-final

Στις 10 μεταφερθήκαμε και πάλι στο Όσλο με σχετικό άγχος για την Κυπριακή αποστολή! Και να οι 3 παρουσιαστές μας καλοσωρίζουν καλέ τι είναι αυτό το πράγμα που έχει στο κεφάλι της η Haddy;

Πολύ ωραίο φόρεμα πάντως!!!

Λιθουανία για αρχή, με ένα εύθυμο τραγούδι με τα καρό παντελόνια λες και ήρθαν από τα βουνά, αλλά το τραγούδι καμία σχέση με τριλαλί και βουνά. Πολύ όμορφο τραγούδι και θα μπορούσα άκουγα και εκτός διαγωνισμού. Μετά το τραγούδι έγινε πιο εύθυμο, με πολλή πούλια όμως, τόση παγιέτα έχει να δω από τα Χριστούγεννα σε ένα φόρεμα στο Mango! Οφείλω να ομολογήσω είναι γοητευτικότατοι οι κύριοι ακόμα και ο φαλακρός αλλά μερικοί είναι παντρεμένοι και τώρα δεν μιλάω... Το παρατηρήσετε ότι ο τραγουδιστής είπε “(Χ)ΩΠΑ” (κάπου στο 1:30) Καλά βρε παιδιά οι Ευρωπαίοι δεν έχουν τρίχες;

Μετά ήρθαν οι μέλισσες, η Αρμένισσα ήθελα να πω! Καταρχάς προσέξτε το κοντινό, ναι είμαι σίγουρος ότι ήθελε να δείξει το φυλακτό που κρατούσε στα χέρια της αλλά το γκρο πλαν στο στήθος είναι όλα τα λεφτά. Το κορίτσι είναι πανέμορφο, με πολύ πολύ πολύ μακριά μαλλιά και είναι 193, γουστάρω τρελά που βγήκε με παντελόνι τύπου jean της και ξυπόλυτη, έκανε την σκηνή δική της. Όλες οι χώρες έχουν από μια ΘΕΑ γεματούλα στα φωνητικά, έτσι ρε, να μάθετε να μην είστε ρατσιστές προς τους χοντρούς! Πολύ ωραίο τραγουδάκι, καλέ τι είναι αυτό από πίσω; Apricot είναι το Βερίκοκο; Ε φαντάζομαι πως αυτό είναι το κουκούτσι του βερίκοκου, και τσα!

Να τα τα καλά τα εφέ, αυτό να ξέρετε είναι copy paste από το show της Celine Dion στο Las Vegas!

Ο κούκλος Ισραηλινός τραγούδησε μετά. Γιατί μωρό μου, μου το κάνεις αυτό; Να χαμογελάς δεν λέω, καλή και η λεύκανση αλλά αγόρι μου, ως και εγώ που δεν ξέρω να μιλώ Εβραϊκά κατάλαβα τι έλεγε το τραγούδι και εσύ χαμογελούσες; Γιατί μάνα μου; Άσε που ήσουν και αχτένιστος, εμένα χρειάζεσαι για να 'ρθεις σε τάξη είναι φως φανάρι, άσχετο ότι το τραγούδι μιλά για αποχωρισμό (χωρισμό ή θάνατο, όπως το πάρει κανείς) Ωπ! Σου φύγαν και κάτι νότες! Σε παρακαλώ στον τελικό να βελτιωθείς!!! Μα δες τον, κούκλος, κούκλος, φτου σου αγόρι μου μην σε ματιάξουνε!

Δανία και κάτι ξεχωριστό σε αυτόν τον διαγωνισμό. Θυμίζει λίγο και το περσινό σε ποπ ρυθμούς αλλά το ρεφρέν που λέει “In a moment like this” δεν είναι ακριβώς η μουσική του “If you kiss me like that” από το τραγούδι της Celine Dion “It's all coming back to me now”; Όχι, παιδιά ψάξτε το! Εγώ το παρατήρησα! Πως της κάναν τα μαλλιά της έτσι καλέ; Θα σε βλέπει ο Σαμαράς (ο Τρύφων) και θα βγάζει σπυριά όπως ο Σαμαράς (ο κανονικός) όταν βλέπει την Ντόρα! Για όνομα! Το τραγούδι μ' αρέσει πολύ, όπως και να έχει και ήταν το μόνο τραγούδι που είχε σκηνοθεσία!

Και πάμε στην Ελβετία. Πόσο μ' αρέσει ο γαλλικός στίχος... Αλλά έλα τώρα, λίγο άκυρο μου φάνηκε...

Και μετά βγήκε η τύπου Taylor Swift Σουηδέζα με μια κιθάρα και το άγχος της, το στάδιο ολοκόκκινο, όχι δεν χύθηκε αίμα προς Θεού, αλλά κρατούσαν φαναράκια που κρατούσαν όλοι στο στάδιο. Η κοπελίτσα έχει κάτι από την χροιά της Αγκιλέρα και τώρα που την ξαναβλέπω μοιάζει περισσότερο με την Duffy παρά με την Swift...

Άντε να πάμε και στο φαβορί, το Αζερμπαϊτζάν! Συγγνώμη θέλετε να μου πείτε ότι αυτή πλήρωσε τον χορογράφο που δούλεψε με την Beyonce για να κάνουν αυτό το πράγμα; Έλεος! Το τραγούδι είναι αρκετά καλό δεν αντιλέγω αλλά όταν είσαι μέσα στην κλάψα και τραγουδάς “Can I love you forever” μπορείς να βάλεις και ένα μίνι το οποίο έχει και φωτάκια (που αν το έβαζε αυτό πέρσι όλοι θα έλεγαν είναι κιτς) και ένα σκισμένο γάντι και να κατεβαίνεις από τα ανούσια σκηνικά; Το στήσιμο του κατ' εμέ είναι πολύ άθλιο. Και το πιο χαζό κομμάτι είναι εκείνο που τρέχει...

Ουκρανία στην συνέχεια με μια όψη Gaga και Madonna στα πολύ σκοτεινά της, μόνη της έμεινε στην σκηνή. ΦΩΝΑΡΑ, η κοπέλα δεν υπάρχει, όταν έβγαλε την πρώτη ψηλή νότα λέω εντάξει θα περάσει! Δεν έδωσα πολλή προσοχή στην αρχή γιατί είδα αυτά που φορούσε και επειδή είναι η χαρά και το πανηγύρι του σιφόν δεν... αλλά, μ' άρεσε!

Μετά συνεχίσαμε με την Ολλανδία με μια πολύ πολύ φυσική εικόνα, τύπου η Θεία Μαρία. Πολύ παιδιακίστικο τραγούδι με εύθυμο μπιτ, αλλά άκυρο εντελώς

Ρουμανία στην συνέχεια με ακόμα ένα ντουέτο. Σε πλαστικό πιάνο από την μια μεριά ο κύριος και από την άλλη η γκόμενα με δερμάτινα, τύπου Catwoman, δεν λέω αρκετά σέξι και με όλες τις φλόγες να βγαίνουν από το πιάνο θα τραβάει η Gaga τα μαλλιά της γιατί να μην το σκέφτηκε αν και το Α-ουουο-ουουο-Α-ουουο-ουουο μοιάζει στο Poker Face. Η τραγουδίστρια είναι κάτι σαν διασταύρωση Shania Twain και Ήβη Αδάμου. Εμένα το τραγούδι μ' άρεσε πάρα πολύ!

Και ακολούθησε η Σλοβενία με ένα τραγούδι γεμάτο αντιθέσεις. Λες και κάναμε μουσικό διάλειμμα, έλεγα από μέσα μου δεν είναι δυνατόν αυτό το τραγούδι να διαγωνίζεται. Μου αρέσει το κόνσεπτ του τραγουδιού αλλά όχι για Eurovision. Αυτό που μου άρεσε από την σκηνική παρουσία ήταν ο κύριος με το αγκορτεόν

Το επόμενο τραγούδι καμία σχέση με όσα είδατε μέχρι τώρα! Ιρλανδία, η βασίλισσα της Eurovision και η θεά Niamh βγήκε στην σκηνή με ένα μωβ φόρεμα, τέλος, ούτε χορογραφίες. Απλό, λιτό και το τραγούδι ήταν τέλειο, ήταν λίγο αγχωμένη η ίδια αλλά ήταν γλυκύτατη. Και ναι, τραγούδια σαν αυτό της Ισλανδίας και της Ιρλανδίας λείπουν από τον διαγωνισμό που το τραγούδι τα λέει όλα!

Βουλγαρία στην σειρά, μου τα χάλασε φυσικά γιατί τι μετά από την Ιρλανδία; Στα άσπρα και αυτοί, κάτι από Κωνσταντίνο Χριστοφόρου μου θύμισε. Πασαλειμμένα λοιπόν κορμιά με γκλίτερ και λάδια, σαν βερνικωμένοι, οι χορευτές πήγαιναν και έρχονταν εκεί και εδώ. Το τραγούδι (πλην του οοοοο-ο-οοοο) ήταν καλό, αλλά η εμφάνιση το έκανε λίγο πιο trashy

14η και πολυλατρεμένη Κύπρος μου. Ο Jon Lilygreen και οι Islanders έδωσαν ρέστα, πολύ ρομαντικό τραγουδάκι ρε γαμώτο! Μ' αρέσει τρελά, συγκινήθηκα γιατί τώρα πρόσεξα τι λένε οι στίχοι! Πάρα πολύ αγαπούλικο τραγούδι!

Κροατία στην συνέχεια. Τι να σας πω; Βάψαν τα μαλλιά τους, κάτι σαν 3 χάριτες εκεί με το παγκάκι, αλλά ο δολοφόνος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος και οι Femminem επέστρεψαν μετά το 2005 από το Κίεβο σε λάθος πίστα. Εγώ τις θυμάμαι μες' την τρελή χαρά η μόνη ομοιότητα από τότε είναι η ξανθή και τα μίνι. Η Κροατία στέλνει σχεδόν πάντα ωραία τραγούδια, αυτό είναι ένα από αυτά

Προτελευταία η Γεωργία. Ένα μικρό comeback μετά από απουσία ή ένα comeback από μια μικρή απουσία; Τα χρώματα των κοστουμιών είναι στα χρώματα της σημαίας, στο γιακά μπροστά οι άνδρες είχαν κόκκινο σταυρό (που έχει και η σημαία) Πολύ καλή προφορά έχει η κοπέλα και το κόκκινο φόρεμα με το φιόγκο μπροστά μ' άρεσε! Είναι η μόνη τραγουδίστρια που έχω δει που δεν υπάρχουν διακυμάνσεις του τόνου της φωνής της ακόμα και αν χορεύει. Ο χορευτής που ήταν μαζί της, με τα κοντά μαλλιά είναι πολύ εκφραστικός

Τέλος κάναμε με την Τουρκία, που το τραγούδι μπορούσε κάλλιστα να ονομάζεται “Λίγο emo, λίγο star wars και το αγόρι μου” Πολλή μαυρίλα ρε παιδάκι μου, έβλαφτε να βάλουν λίγο κόκκινο (που είναι το χρώμα και της δικής τους σημαίας;) Καλέ το ρομπότ εκείνο πίσω που θυμίζει λίγο Power Ranger και Star Wars κινείται, και είναι κοπέλα!

Και έχω να πω ότι μερικοί Τούρκοι είναι τόσο μα τόσο όμορφοι. Το τραγούδι αυτό που λέει “We could be the same” θέλω να το αφιερώσω στην Κύπρο, όσο και την Νότια όσο και στην Βόρεια και θέλω να γίνει τραγούδι ύμνος για την επανένωση του νησιού!

Τέλος λοιπόν και αυτός ο ημιτελικός, εμείς πάλι περάσαμε σε διαφημίσεις και να σας πω την αμαρτία μου μ' αρέσει εκείνος στην διαφήμιση του Nescafe x-press, γιατί άκουγα πολλά για το παλικάρι, σε κανέναν δεν αρέσει; Καλά αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη κακό αλλά λέμε τώρα!

Επιστροφή στον διαγωνισμό πάμε και στο Green Room να δούμε τι γίνεται και οι παρουσιαστές είναι κεφάτοι, εύθυμοι και πάρα μα πάρα πολύ καλοί!

Και εγώ ενώ έκανα την λίστα μου με τις 10 χώρες που θεωρώ ότι θα περνούσαν μεταφερόμαστε στην σκηνή και η Nadia, η οποία τα γαλλικά τα μιλά πολύ καλά, και αρχίζουν να βγαίνουν οι φάκελοι (ηλεκτρονικοί είπαμε) πρώτη η Γεωργία, λέω δεν πειράζει τάχα έχει κάνει comeback, Ουκρανία μετά, Τουρκία μετά, λέω σιγά μην κοπούνε ποτέ. ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιααααααα είναι αυτή που την κρατά ο Ισραηλινός;;;;;;;; ΕΕΕΕ; Πέστε μου τώρα ποια είναι!!!!!!!! Μετά προκρίθηκε το Ισραήλ και μετά... Στην μέση αυτών που προκρίθηκαν η Ιρλανδία, η Θεά! Και 6η χώρα... (αγωνία, αγωνία, αγωνία) Cyprus - Chypre

ΚΥΥΥΥΥΥΠΡΟΣΣΣΣΣ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ Δεν το πίστευα, είδα την σημαία μας στον φάκελο και λέω τι; βγαίνει η σημαία της Κύπρου; ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ! Τσιρίζαμε στο σπίτι, κάναμε πανηγύρια, δεν το πιστεύαμε, λέγαμε ΠΕΡΑΣΑΜΕ και μετά λέγαμε ΠΕΡΑΣΑΜΕ; Και η Μελίνα (η ανταποκρίτρια μας στο Όσλο) δεν το πίστευε, ήμασταν όλοι πάρα πάρα πάρα πολύ χαρούμενοι, δεν μας πολυένοιαζε ποιοι είναι οι επόμενοι, το θέμα είναι ότι ΠΕΡΑΑΑΑΑΣΑΜΕ

Ουφ! Οι δέκα χώρες που προκρίθηκαν είναι: Γεωργία, Ουκρανία, Τουρκία, Ισραήλ, Ιρλανδία, Κύπρος, Αζερμπαϊτζάν, Ρουμανία, Αρμενία και Δανία

1 σχόλιο:

sCaTterBraiN είπε...

κι εγώ χάρηκα για την κύπρο. άντε να δούμε τι θα γίνει αύριο στον τελικό. άσχετο, ξέρεις αν η νετ κερδίζει λεφτά από την ιστορία αυτή; γιατί έχω διάφορους κουλτουριάρηδες φίλους που προσπαθούν να με πείσουν ότι δεν αξίζει να συμμετέχουμε στο 'πανηγυράκι'...
φιλιά!
:-)