Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Like & Dislike Vol.12

Ένα ένα τα ανακαλύπτω! Ούτε “Μ' αρέσει, δεν μ' αρέσει” πόσταρα μέχρι τώρα για τον μήνα! Πάει περίπου ένας μήνα να αναρτήσω το επίσης καθιερωμένο ποστ! Ντροπή μου!

Μ' αρέσει... η εγκύκλιος του Αρχηγού Αστυνομίας που απαγορεύει στους αστυνομικούς να αποκαλύπτουν πληροφορίες σε δημοσιογράφους

Δεν μ' αρέσει... να μιλάνε οι φαν της Βίσσης για τις ρυτίδες της Βανδή και μετά να λένε ότι είναι ΟΚ με τις ρυτίδες της Άννας (για τις οποίες εδώ και χρόνια δεν έκαναν λόγο) Έλα τώρα, μπήκατε στο τρυπάκι να ασχολείστε με τρίχες και γραμμές δεν είστε φαν, είστε κατίνες!

Μ' αρέσει... (τελικά) ο Σπαλιάρας!

Δεν μ' αρέσει... όταν αφήνω comment κάπου και δεν κάνει ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος comment

Μ' αρέσει... που τελείωσε το Next Top Model! Στο επόμενο θα βάλω και εγώ τα χαρτιά μου!

Δεν μ' αρέσουν... τα ομοφοβικά σχόλια του Ράδιο Αρβύλα

Μ' αρέσει... που μιλά ο Bill Κυπριακά (αρκετά καλά μάλιστα) και του γράφω και σχόλια στα Κυπριακά και απαντά στα Κυπριακά!

Δεν μ' αρέσει... να μου λέτε άλλοι ότι δεν σας αρέσουν τα Χριστούγεννα, άλλοι ότι δεν σας αρέσουν τα Καρναβάλια και άλλοι ότι δεν σας αρέσει το Πάσχα επειδή έχετε κακές αναμνήσεις διότι θα βγει το χέρι μου από την οθόνη και θα σας χαστουκίσει! Αμάν πια!

Μ' αρέσει... που γίνεται θέμα για τους γάμους των ομοφυλοφίλων

Δεν μ' αρέσει... που πάω να κλείσω για Θέατρο και μου λένε ότι δεν υπάρχουν θέσεις.

Μ' αρέσει... όπως που εξελίχθηκαν οι Κύπριοι και πάνε Θέατρο, αυτό είναι καλό!

Δεν μ' αρέσει...μέχρι τώρα κανένα τραγούδι για την Eurovision, προβλέπω την πιο απαίσια χρονιά έβερ!


ΕΞΤΡΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ Μ' αρέσει... που τρώω άφοβα σκορδόψωμα!

17 σχόλια:

DiViNe__ είπε...

αχ το σκορδόψωμο τελειόοοοο!!!

Οι αρβύλες με εκνευρίζουν απίστευτα. Που μου πλασάρουνε και τον άλλον σαν σύμβολο του σεξ παναθεμά τους!

Ανώνυμος είπε...

Τί ωραίο έσσιει πάνω του ο Κανάκης?? Εγώ ακόμα προσπαθώ να το βρώ.

Σκορδόψωμο.. Εν είμαι πολλά φαν αλλά εν να έτρωα ένα τωρά που πεινώ.

Ίντα θέατρο εν να πάμε?? Παίζει τίποτε καλό?

Ιθάκη-man είπε...

@ DiViNe__:
Μου την δίνει που την είδαν λίγο αντιπολιτευση και το ένα και το άλλο, από τι στιγμή που ο ίδιος ο Κανάκης έχει κλαμπ στην Θεσ-κη και ένα καφε αν δεν κάνω λάθος και κυκλοφορεί με το Range Rover

@ One Way Stream:
Μην το ψάχνεις, δεν θα το βρεις!
Θέατρα, γαμώτο έμαθα πως τελειώνουν αυτήν την Κυριακή όσα παίζουν :( και δεν πρόλαβα, το Σατιρικό είναι ΠΑΝΤΑ γεμάτο (Απόψε τρώμε στις Ιοκάστης) να δω πότε θα τα καταφέρω να πάω, έχω και εξετάσεις

sCaTterBraiN είπε...

τέλειο το σκορδόψωμο, αλλά μήπως επειδή το τρως άφοβα, εξακολουθείς να το τρως άφοβα;
;-)

Ιθάκη-man είπε...

@ sCaTterBraiN:
"αλλά μήπως επειδή το τρως άφοβα, εξακολουθείς να το τρως άφοβα;"
Τι λες καλέ; Η είναι οι ώρες που γίνομαι βλάκας ή όντως δεν καταλαβαίνω

gay super hero είπε...

Kαι το Ράδιο Αρβύλα έχει ομοφοβικά σχόλια; Καλά όχι πως μου κάνει εντύπωση αλλά λέμε τώρα...

Για τη Eurovision από όσα άκουσα μέχρι στιγμής (δεν είναι πάνω από 5-6 όμως) συμφωνώ κι εγώ...

Ιθάκη-man είπε...

@ gay super hero:
Κάτι χαζά ανέκδοτα κτλ κτλ
Ναι χάλια θα είναι, αυτό μου λέει το ένστικτο μου

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Πω πωωωωωωωωωω ΘΕΝΚ ΓΙΟΥ ρε.....Έγινα και εγώ κομμάτι από post...

Με συγκίνησες ρε......Tί καλόόός....


:D

Υ.Γ.Φιλούθκια ρουφηχτά !! :P

sCaTterBraiN είπε...

η αλήθεια είναι ότι και μένα μου πήρε λίγη ώρα να καταλάβω τι εννοούσα χαχαχα
μάλλον κάτι σαν φαύλο κύκλο: ότι από το πολύ το σκόρδο δεν θα σε πλησιάζει άνθρωπος - και άρα, αφού δεν θα σε πλησιάζει άνθρωπος, δεν θα έχεις πρόβλημα να ξανατρώς σκόρδο
(καλέ, πάλι δεν με καταλαβαίνω πολύ καλά... ευχή και κατάρα μου δίνω: μακρυά από ναρκωτικά, θα καεί και ό,τι έχει απομείνει)

Ιθάκη-man είπε...

@ Πούστης:
Ναι λάλε μου τέθκια...

@ sCaTterBraiN:
Γιατί πριν που δεν έτρωγα σκορδόψωμο υπήρχε σειρά από μνηστήρες έξω από την πόρτα μου σου πε κανείς;

tinkerbell είπε...

"Δεν μ' αρέσει... να μου λέτε άλλοι ότι δεν σας αρέσουν τα Χριστούγεννα, άλλοι ότι δεν σας αρέσουν τα Καρναβάλια και άλλοι ότι δεν σας αρέσει το Πάσχα επειδή έχετε κακές αναμνήσεις διότι θα βγει το χέρι μου από την οθόνη και θα σας χαστουκίσει! Αμάν πια!"
Χτύπα με αλύπητα, δε μου αρέσουν τα Χριστούγεννα, έχω κακές αναμνήσεις!! :)
Όσο για Eurovision, δεν έχω ακούσει ακόμα κομμάτια των άλλων χωρών, αλλά είμαι happy με το δικό μας, so Im hoping for the best!

Kος Μηδενικός είπε...

Καλά ντε...τα σκορδόψωμα cool είναι! Εγώ σε θέλω να τρως άφοβα σκορδαλιά και τζατζίκι!! χαχαχαχα!!!

Ιθάκη-man είπε...

@ tinkerbell:
Θα σε βαρέσω αλύπητα και μετά θα σου κουβαληθώ για Γιουροβίζιον Νάιτ!

@ Zero Point:
Σκορδαλιά παίζει να μην έχω φάει ποτέ! Τζατζίκι; Μα γιαουρτοσκόρδιον; Αλίμονο και από αυτό άφοβα! Εσύ με θέλεις να τρώω, αλλά κανένας άλλος δεν με θέλει (σκέτο)

DiViNe__ είπε...

σκορδαλιά ούτε εγώ έχω φάει ποτέ!
Αχχ μου ανοίξατε την όρεξη και δεν έχω πιεί ακόμα καφέ!

Ιθάκη-man είπε...

@ DiViNe__:
Δεν ξέρω καν με τι μοιάζει η σκορδαλιά! ΔΕΝ έχεις πιει ακόμα καφέ; Έλεος!

mahler76 είπε...

Δεν έχετε φάει σκορδαλιά??? τι λέτε ρε παιδιά???

Πεζούνι είπε...

Ritides i vissii piiiii na trweis kathe mera gia 5 xronia :D