Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

George. Over


Ας μιλήσουμε σήμερα για τις παλιές σχέσεις… ή τις παλιές ο-θεός-να-τις-κάνει-σχέσεις.

Ο Γιώργος, το αίσθημα της μεταεφηβείας μου, νοικοκυρεύτηκε. Ναι, ναι. Σοκαρίστηκα όσο και εσύ. Ο Γιώργος, το ελεύθερο πουλί του ομώνυμου τραγουδιού, αυτός που κορόιδευε τις σχέσεις since 2007. Πόσο άλλαξαν τα πράγματα σε μια δεκαετία. Αριστερή κυβέρνηση, δεξιά κυβέρνηση και ο Γιώργος μονογαμικός σε αποκλειστική σχέση! Κοσμοϊστορικές εποχές.

Αν ήμουν ψυχαναλυτής θα ερωτούσα «Και γιατί αυτό σε εκπλήττει Ιθάκη-μαν;». Δεν είμαι ψυχαναλυτής αλλά μπορώ, και για αυτό ρώτησα τον εαυτό μου. Δεν ξέρω ρε γαμώτο μου, ήμουν πιστός θαυμαστής του για καιρό, σχεδόν επίμονος, μέχρι και γράμμα στο γραμματοκιβώτιο του έβαλα (δεν το έστειλα, το έβαλα, δεν είχα καμία σχέση με ταχυδρομεία τότε, τώρα έχω Άμαζον πράιμ να πούμε…). Αυτό σημαίνει πως δεν σε γούσταρε, λέει η φωνούλα του ψυχαναλυτή μέσα μου. Καλά, λέω εγώ έξαλλος, αυτός που μας πούλαγε πνεύμα (μας, γιατί μαθαίνω εκ των υστέρων ότι τα έλεγε και σε άλλους) και έλεγε ότι οι σχέσεις δεν δουλεύουνε και ότι οι άνθρωποι δεν είναι μονογαμικοί και οι σχέσεις τον πνίγουνε, τώρα μας λέει ότι έχει σχέση; Και είναι και σοβαρή;

Είμαστε σοβαροί; Ο Γιωργάκης άλλαξε. Και του είχα πει, πρόσεχε πουλάκι μου απ’ την ακτινοβολία, αντιηλιακό να βάζεις. Όχι αυτός, να τα μας τώρα. Και πάλι, φωνούλα εκ των έσω, ψύχραιμη «Προς τι η αναστάτωσις;». Και ηρεμώ. Και λέω «Καλά να ‘μαστε, ο άνθρωπος ήταν μαλάκας γιατί δεν ήταν ειλικρινής. Δεν του κρατώ κακία γιατί δεν μου κανε το χατίρι να τα φτιάξουμε. Αν άλλαξε, που δεν το αμφιβάλλω -γιατί όλοι αλλάζουμε- καλά έκανε.» Παύση. Έχετε νιώσει πιο δραματική παύση από αυτή που κάνεις όταν θες να απαντήσεις του εαυτού σου; Όχι δεν έχετε νιώσει. Βρε δεν πα να είδες Τσέχοφ προχθές, τέτοια παύση δεν έχεις ξαναδεί.

Παύση, παύση, παύση. «Γιατί;». Ναι μετά από αυτή τη δραματική οσκαρική παύση, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ένα «γιατί». Τώρα είναι «γιατί δεν δούλεψε με εμένα;» ή «γιατί σε εμένα;». Δεν ξέρω. Η τελευταία φορά που μίλησα στον Γιώργο πρέπει να ‘ταν πριν πέντε χρόνια…; Η τελευταία φορά που τον είδα όμως ήταν πριν 6 ½  χρόνια. Εδώ έρχεται η φροϋδική ανάλυση να μας πει κάτι, ότι έχω σοβαρές ευαισθησίες με τις σχέσεις κτλ κτλ. Δεν τίθεται θέμα αν ξεπέρασα ή όχι τον Γιωργάκη, γιατί μεταξύ μας τώρα, αν προσπαθείς να δεις κάποιον που λες ότι σε ενδιαφέρει για ένα χρόνο και δεν τα καταφέρνεις ξέρεις ότι είναι άδικος κόπος.

Αν με καλέσει σε γάμο πάντως εγώ δεν πάω.


ΥΓ. Φήμη είναι, ένας άλλος γιωργο-παθόντας μου το είπε.

ΥΓ.2. Η οποιαδήποτε ομοιότητα με ονόματα… Wait! Όλοι ξέρετε από έναν Γιώργο μαλάκα, δεν θα παρεξηγηθούμε τώρα.

2 σχόλια:

Αρτίστα του βωβού είπε...

Εγώ, πάντως, αν με καλούσε στο γάμο, θα πήγαινα!
Θα έβαζα τα πιο ωραία ρούχα μου και θα έπαιρνα αγκαζέ τον πιο όμορφο γνωστό μου, θα τον σύστηνα σαν τον άντρα της ζωής μου και θα έσκαγαν όλοι από τη ζήλια τους!
Και ο Γιώργος επίσης!

Ιθάκη-man είπε...

Χαχαχαχαχαχα
Αυτά γίνονται σε ταινίες. Αμερικάνικες.
Και εντάξει δεν θα μπούμε σε κόπο για τον Κόκο