Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

#Monday

Από την αρχή της χρονιάς ήξερα ότι αυτή η χρονιά θα 'χε τις λιγότερες αναρτήσεις. Δεν ξέρω, το μυριζόμουν... Θες να το πεις έκτη αίσθηση, θες να το πεις διαίσθηση, όπως θες πες το! Και επιβεβαιώνομαι ο μαλάκας! Πόσο μ' αρέσει όταν έχω δίκιο. Hashtag Ναρκισσισμός.

Όπως και να 'χει περάσαμε το καθιερωμένο κρύωμα, κολλήσαμε ο ένας τον άλλον στο σπίτι και τώρα έχουμε όλοι αντισώματα. Αυτό πάει να πει οικογένεια, όλοι μαζί στα δύσκολα, όλοι μαζί στις χαρές. Υπέροχα. Και να σου πω λίγο, όσες μέρες ήμουν άρρωστος πίεσα τον εαυτό μου αλλά σε παραγωγικό επίπεδο, λες και δεν αρρώστησα ποτέ. Κοιμάμαι τώρα, τουλάχιστον οκτώ ώρες αλλά η σακούλα κάτω από το μάτι εκεί! Αν συνεχίσουμε έτσι την σακούλα του Άι Βασίλη εγώ θα την έχω, ενημερώστε τα ξωτικά, μην ανησυχούν.

Λόγω κρύου περιορίστηκα σπίτι -έτσι το λέμε τώρα- και είδα και 5-6 ταινίες. Και βλέποντας το Les Miserables θυμήθηκα γιατί δεν μ' αρέσουν τα μιούζικαλ... Αλλά εγώ είμαι παιδί με διευρυμένους ορίζοντες (η κόσμια έκφραση για το μαζοχιστής). Και κάνω δώρα στον εαυτό μου συνέχεια, δεν ξέρω τι έχω πάθει, αγοράζω συνέχεια πράγματα από βιβλία μέχρι ρούχα, αλλά περισσότερο βιβλία... Περίεργα πράγματα σου λέω.

Πλησιάζουν τα γενέθλια του μπλογκ και σκέφτομαι την ανάρτηση...

Ξέχασα να αναρτήσω ποστ την 1η του μήνα που ήταν η Παγκόσμια Ημέρα Κατά του AIDS αλλά ντάξει, δε χάθηκε και ο κόσμος. Κυκλοφορούσα με την κόκκινη κορδελίτσα μου, συζήτησα με κόσμο για το AIDS, ξαφνιάστηκα που ο κόσμος μιλούσε για αυτό αλλά ξαφνιάστηκα ευχάριστα. Χάρηκα που μίλησα και με γνωστούς νεώτερους μου και ήταν αρκετά ενημερωμένοι... Υπάρχουν και τα θετικά.

Το φλερτ είναι ακόμη νεκρό. Του κάνω μαλάξεις όμως και περιμένω να δω τι θα γίνει... Έχω μιλήσει με έναν φίλο και μου είπε να κάνω προφάιλ σε dating site... δεν θα πω ψέματα, το σκέφτομαι κάπως αλλά εκεί κι αν το φλερτ είναι νεκρό, πιο dead πεθαίνεις! Μια άλλη φίλη μου είπε να με βγάλει έξω με γκλαμουριά! Ε, και με ξέρεις λιγουλάκι... πεθαίνω για κάτι τέτοια, πέρσι έκανα Oscar-Event σπίτι μου και είδαμε την απονομή, ήμουν ο μόνος με κοστούμι αλλά δε βαριέσαι! Για το γαμώτο μας ρε γαμώτο! Άρα ψηφίζουμε γκλαμουριά!


1 σχόλιο:

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχα φλερτ στα σάιτ μην ψάχνεις.. ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε.. χαχαχα!
Κουλ και πάμε για το νέο έτος! Θα είναι καλύτερο! :)