Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Δυο ένα, ένα

Κρύο, καιρός για... η συνέχεια δική σας. Αλλά επειδή υπάρχουν και μερικά κρύα βράδια μοναξιάς είπα να γράψω και εγώ κάτι.

Φοβάμαι ότι αυτή η περίοδος είναι ξανά η περίοδος που δεν μ' αρέσει τίποτα, δεν γουστάρω τίποτα και δεν θέλω τίποτα. Το τελευταίο είναι ίσως το λιγότερο προβληματικό, αλλά τα άλλα δεν με βοηθούν καθόλου. Πάει καιρός από την τελευταία φορά που ήμουν στην φάση που δεν μ' αρέσει τίποτα και είμαι μια ξενέρα με δυο πόδια αλλά είπε να ρθει. Οκ, η αγαπημένη μου απάντηση -σε όλες τις ερωτήσεις ολικής άγνοιας (δηλ. με απάντηση ναι ή όχι- είναι πια το “εξαρτάται” και καταντώ βαρετότερος...

Όπως και να 'χει και επειδή δεν αποφασίζω να κάνω κάτι και μένω σπίτι και σκέφτομαι μέχρι τελικής πτώσης (ενίοτε ελεύθερης) σκέφτομαι τι είναι αυτά που θέλω. Κυρίως τι θέλω από εμένα, τι θέλω δηλαδή να κάνω, στο μέλλον (στο εγγύς γιατί το άλλο δεν είναι υπό διαπραγμάτευση). Δεν είναι ότι σώνει και καλά θα πάρω κρίσιμες αποφάσεις ΤΩΡΑ για το μέλλον αλλά πρέπει να σκεφτώ τι θα κάνω... Να μεταναστεύσω, να συνεχίσω με τα πανεπιστήμια, να τα παρατήσω όλα και να γίνω πρίγκιπας;

Και εκεί που έλεγα πως το να μάθεις τι θες είναι το δύσκολο εμφανίζεται το ζήτημα του να είσαι πιστός σε αυτό που θες... Γιατί άντε και βρήκες τι θες, από την μια κάνεις σαν ανυπόμονο παιδί και από την άλλη η φωνή της λογικής μέσα σου έχει βάλει ηχοσύστημα προηγμένης τεχνολογίας και ετοιμάζεται για συναυλία πολλών ντισιμπέλ γιατί δεν την ακούς όταν σου μιλάει!

Τις τελευταίες μέρες βγαίνω έξω γιατί η σκέψη είναι ανυπόφορη! Ανυπόφορη σου λέω. Πραγματικά δεν υπάρχει νόημα κανένα, στο να σκέφτομαι σε τόσο βαθμό. Μόνο που δεν βγαίνουν καπνοί από τα αυτιά μου. Και έχει λήξει και η εγγύηση μου, ενηλικιώθηκα, δεν φτιάχνεται τίποτα πια! Τι να κάνω; Γυμναστική είναι το μόνο που σκέφτηκα...

Χαίρομαι που είναι Δευτέρα, η καλύτερη αφορμή για να φτιάξουν τα πράγματα με το πρόγραμμα!
Καλή σας βδομάδα!

5 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Να κάνεις γυμναστική λοιπόν, πριν καείς!

Ethan Raynolds είπε...

Hfaistiwnas εγραψες...χαχαχα


Ιθάκη-μαν:"Φοβάμαι ότι αυτή η περίοδος είναι ξανά η περίοδος που δεν μ' αρέσει τίποτα, δεν γουστάρω τίποτα και δεν θέλω τίποτα"
Φάση είναι θα περάσει! Απόλαυσε την! Φρόντισε τον εαυτό σου!!!

Kος Μηδενικός είπε...

Επειδή πολύ με ανησυχεί η κατάστασή σου, το αποφάσισα!! Θα κάνω πίσω με το θέμα του Harry...πήγαινε εσύ, καπάρωσε τον και γίνε πρίγκιπας! Όχι, για να δεις τι καλός άνθρωπος είμαι και πόσο σε αγαπάω!

Ιθάκη-man είπε...

@ Hfaistiwnas:
Βαριέμαι και εύκολα χαχαχαχαχαχαχαχα Δεν υπάρχει σωτηρία

@ Ethan:
Φάση είναι το καλό που της θέλω :p

@ ZeroPoint:
Ποιος είναι ο Χάρης, ο μικρός ή ο μεγάλος; Α εγώ με παντρεμένους δεν μπλέκομαι και ο μικρός είναι πιο ανώριμος και από 30χρονο στρέητ Κύπριο! Και είναι και οι δυο κρυουλιάρηδες Εγγλέζοι; Πρίγκιπες σε άλλη χώρα δεν υπάρχουν;

Kος Μηδενικός είπε...

Ααααα τι να σας πω! Να συμβουλευτώ τους πριγκιπικούς μου συμβούλους συνοικεσίων και θα επανέλθω... ;-Ρ