Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Ithaki 0-5

Γιορτάζουμε σήμερα!
Και απλά και λιτά, λόγω εποχής και όχι μόνο...
5 χρονάκια!
Η πιο μακροχρόνια μου δέσμευση είναι αυτό το μπλοκ και το αγαπάω...
Και δεν θα 'ταν το ίδιο αν δεν είχα και εσάς να αφήνετε κανένα σχόλιο από κάτω!

Μην με πιάσουν τώρα οι μελοδραματισμοί μου γιατί θα το μετονομάσω σε κλαψ-κλαψ!!! Ξέρω πως τον τελευταίο καιρό παραπονιέμαι ιδιαιτέρως αλλά διακοπές ξεκινάνε!
Σας χιλιοευχαριστώ, όσοι περάσατε, όσοι σχολιάσατε, όσοι θα σχολιάσουν τώρα και δεν θα κάνουν αναφορά στο ότι είμαι παραπονιάρης
:)

Καλή συνέχεια!

7 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

xaxa Χιλιόχρονο το μπλόγκάκι σου!
Δεν είσαι παραπονιάρης, σιγά, άλλωστε γι'αυτό είναιτα μπλόγκ.. να λέμε ότι θέλουμε!

Ben Provis είπε...

Να περάσεις καλά κι όμορφα ώστε να μας γράψεις όμορφες αναρτήσεις!

Tremens είπε...

Και τα 5 να γίνουν 105!

Ιθάκη-man είπε...

@ Ηφαιστίωνας:
Αχ, μερσώ για τις ευχές! Ανταποδίδω εννοείται και... ανταποδίδω! :P

@ Ben Provis:
Φχαριστωωωω :p
Να περάσεις και εσύ τρελά και όμορφα και να συνεχίσεις να γράφεις ωραίες αναρτήσεις! :)

@ tremens:
Ποια 105 καλέ; Αυξήθηκε το προσδόκιμο ζωής και δεν το ξερα; :p
Χαχαχαχα γεροί να 'μαστε και εδώ θα 'μαστε! :)

turigr είπε...

Πολλές και καλές αναρτήσεις εύχομαι!!!

Kος Μηδενικός είπε...

Κοίτα κατά βάση είσαι γκρινιάρης. Ωστόσο...ως ομοιοπαθής σε καταλαβαίνω απόλυτα. Χρόνια πολλά Ιθάκη-man μου...φιλιά πολλά και ευχές για τέλειες γιορτές!!!

Ιθάκη-man είπε...

@ Turigr:
Και εγώ αυτο εύχομαι και εύχομαι και σε σένα! :)

@ ZeroPoint:
Μηδενικόπουλε, κατά βάση έχεις δίκαιο :p
Μπράβο μπράβο φιλιά θέλω χαχαχαχαχαχαχαχαχα Μερσίιιιι :)