Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

12 days of Christmas

Χρόνια Πολλά! (σαν Μενεγάκη το είπα)
Να 'μαι και εγώ μετά τα γενέθλια του μπλοκακίου μου (αγάπη, αγάπη και χειροκρότημα) και προφανώς ακόμη σε μια κατάσταση τύπου post-εξεταστική shock (ο ύπνος μου πρέπει να φτιαχτεί ασάπ χθες όμως).

Τι ζήτησα από τον Άγιο Βασίλη; Παγκόσμια ειρήνη! Κλισέ, ναι αυτό είναι για τα καλλιστεία, συγγνώμη συγχύζομαι. Φέτος για ένα περίεργο λόγο δεν ήθελα κάτι συγκεκριμένο, ίσως ήθελα δυο κομμάτια ρούχα για να έχω ποικιλία, αλλά μου φαίνεται περίεργο. Εγώ νόμιζα πως θα είχα και δικό μου χώρο μέχρι τώρα ή θα είχα σχέση, αλλά τέτοια πράγματα δεν τα φέρνει ο Άγιος Βασίλης, ειδάλλως φορτωτική θα ήθελε ο άνθρωπος... μόνο για μένα!

Πες με και αχάριστο τώρα. Πίσω από τις φαινομενικά αχάριστες ευχές μου κρύβονται οι ευχές -κοινότυπες και χιλιοειπωμένες- του κάθε ανθρώπου, να ζω με χαρά και αγάπη. Δεν ζήτησα ποτέ -κατηγορηματικά- έναν δίμετρο καλλονό από Σκανδιναβική χώρα (εντελώς τυχαίο το παράδειγμα)... Φυσικά αν μου ερχόταν τυλιγμένος, με φιογκάκι ή χωρίς, εγώ δεν θα 'χα πρόβλημα καλέ! Αλλά έλα, η αγάπη είναι αγάπη. Το νόημα είναι αυτό, ξέρω πόσο έχει κουτουπωθεί το μυαλουδάκι σου και θέλεις πάντα να σου λέμε τι εννοεί ο ποιητής και τι θέλει να πει ο ποιητής, αλλά το βασικό είναι πως η αγάπη δεν κοιτάει φύλο.

Δες με εμένα, μουσάτος, καινούργιο λουκ, μου πάει! Γουστάρω άνθρωπο με γένια... Θα έλεγα κάτι άλλο που έχει, αλλά είμαστε σοβαρό μπλοκ όχι τίποτα άλλο... Εντάξει, ναι, το κατάλαβα προ καιρού ότι ο Άγιος Βασίλης δεν είναι προξενήτρα! Πως; Βλάκας είμαι; Απλά και εγώ άνθρωπος είμαι, θέλω να νιώθω ωραία, οικεία, να έχω μια σχέση, να βγαίνω έξω, να ξέρω ότι έχω και εγώ τον άνθρωπο μου. Θα έλεγα τώρα κάτι με γάμο γιατί πάει πακέτο αλλά δεν βιάζομαι... Σιγά-σιγά!

Τα πράγματα αλλάζουν με τις εποχές... Να προχθές η Tinks μας έλεγε για δυο φίλους της που θέλουν να επισημοποιήσουν την σχέση τους. Αν και δεν επιτρέπεται, δεν είναι πουθενά γραμμένο ότι συζούν και ότι είναι σε σχέση και τέτοια, απλά για το καλό της υπόθεσης το είπανε. Για να γίνει αυτό πρέπει να πάνε σε άλλη χώρα. Και όσο να 'ναι είναι δύσκολο να φεύγεις από την χώρα σου. Και εγώ το έχω σκεφτεί, να φύγω, να πάω κάπου που θα νιώθω και εγώ πιο άνετα, αλλά που να αφήσω την έρμη την μάνα μου, αυτό σκέφτομαι.

Είναι αργά να ζητήσω κάτι (άλλο) από τον Άγιο Βασίλη τώρα... Αλλά θα ζητήσω από, εσάς που διαβάζετε το μπλοκ μου ή άλλα μπλοκς να συνεχίσετε να είστε ανοιχτόμυαλοι, γιατί για να μας διαβάζετε κάτι σημαίνει. Επίσης κάτι άλλο θέλω να σας ζητήσω, όταν ακούτε κάποιον να μιλάει με μίσος σταματήστε τον! Είναι βασικό, αρκεί να γίνει η αρχή. Δεν πειράζει αν δεν μπορείτε να επιχειρηματολογήσετε στο έπακρον αλλά σταματήστε τους, κάτι είναι και αυτό...

Να το άρχισα πάλι το παράπονο. Καλέ, άσε με τώρα... Κουραμπιέδες και μελομακάρονα έπρεπε να χω αλλά δεν κάναμε φέτος! Λιτό και το τραπέζι μας... Πάω για κουλουράκια, ή ό,τι έμεινε τελοσπάντων! Και έχουμε πάρει καινούργια φόρμα για γλυκό, θέλω να δω αν βγαίνει το σχήμα, είναι υπερπαραγωγή, καταλαβαίνεις!

Χρόνια σας πολλά ελπίζω να περνάτε καλά!!!

2 σχόλια:

Ben Provis είπε...

Χρόνια σου Πολλά! Ελπίζω το 2013 να σου φέρει εκείνα που ποθείς!

Ιθάκη-man είπε...

Επίσης επίσης επίσης :)