Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Την δροσιά του να 'χουμε!

Με χαρά ανακαλύπτω ότι αυτόν τον καιρό (μέχρι τις 15 Αυγούστου) είναι το 30ο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κολύμβησης. Είναι ίσως το μοναδικό άθλημα που μπορώ να βλέπω, και για αυτό το συγκεκριμένο άθλημα έκανα ιδιαίτερες αναρτήσεις στο παρελθόν. Δροσίζομαι όταν βλέπω την πισίνα, μ' αρέσει όταν βλέπω τις καταδύσεις, γουστάρω την συγχρονισμένη κολύμβηση και τρελαίνομαι να σχολιάζω αυτό που βλέπω.

Αυτά τα speedo είναι διαθέσιμα στην αγορά;

Φέτος θα είμαι πιο μινιμάλ από ποτέ. Ο διαγωνισμός λαμβάνει μέρος στην Ουγγαρία, στην όμορφη Βουδαπέστη (δεν πήγα αλλά μου είπαν ότι είναι όμορφη) Θέλω να στείλω τις ιδιαίτερες ευχαριστίες στο ΡΙΚ που προβάλλει κάθε λίγο και λιγάκι τέτοιους αγώνες (και ιδιαίτερες ευχαριστίες για τους αγώνες στίβου αν και δεν έκανα ξεχωριστό ποστ)

Στιγμιότυπο από την τελετή έναρξης

Μ' αρέσει ο αθλητισμός. Όπως λέγαν και οι πρόγονοι σας (για τους εξ' Ελλάδος αναγνώστες ομιλώ) “νους υγιής εν σώματι υγιεί”. Εκτός από τον αθλητισμό μ' αρέσουν και οι αθλητές (να 'τα μας) και ξέρετε ότι με την κατάδυση από βατήρα 3 και 6 μέτρων έχουμε τις καλύτερες σχέσεις (από παλαιότερα ποστ) Και η πρώτη μου παρατήρηση ήταν οι διοργανωτές, ωραίος λαός οι Ούγγροι και τα φιλιά μου στους Ούγγρους κολυμβητές Daniel Gyurta και Gergo Kis (ο δεύτερος είναι... καλά και ο πρώτος είναι... τι να πω και να είμαι κόσμιος;)

Gergo Kis (τελείως δεξιά) κούκλος. Ο μεσαίος μου ξέφυγε

Ο Daniel Gyurta με το χρυσό... μετάλλιο!

Ο Camille Lacourt, ο γάλλος

Τα συγχαρητήρια μου στον Γάλλο Camille Lacourt που πήρε το χρυσό και με κάνει να αναθεωρώ την άποψη για τους Γάλλους που με κόλλησε ο Bill από την τελευταία του επίσκεψη...

7 σχόλια:

gay super hero είπε...

'Ασε με, από τότε που άρχισαν να φοράνε αυτά τα ολόσωμα μαγιό στους αγώνες εκνευρίζομαι...

Ευτυχώς στις καταδύσεις φοράνε ακόμα speedo. Αλλά εκεί τα τελευταία χρονια αν δεν σου αρέσουν οι ασιάτες δεν έχεις πολλά πράγματα να δεις :-)

Ιθάκη-man είπε...

Και με τα ολόσωμα βγάζουν κάτι σέξι, δεν θυμάσαι τότε που σχίστηκε το μαγιό ενός κολυμβητή; Ωραίες στιγμές! :p Εγώ κάθομαι και βλέπω τις καταδύσεις σαν χαζό, ειδικά όταν βλέπω τους Γερμανούς με εκείνα τα χρωματιστά τα speedo λέω να πάω και εγώ... βόλτα -ΒΟΛΤΑ- στον Γερμανό :p

Kος Μηδενικός είπε...

Αυτό το πρωτάθλημα είναι όντως μια ανάσα δροσιάς. Οι καταδύσεις είναι απλά η στιγμή που απλά κοιτάς και δεν μιλάς ή παραμιλάς έστω!!! Χαχαχα!!

Ethan Raynolds είπε...

Ψηφίζω και εγώ Camille Lacourt!!!!χεχε

Ιθάκη-man είπε...

@ Zero Point:
Ανάσα; Εγω αναστενάζω κάθε φορά που τους έβλεπα... Και τέλειωσε δυστυχώς! Στην Δορυφορική θα έχει και τους εθνικους αγώνες; :p

@ Ethan:
Τον ψηφίζεις μόνο; :p

Ethan Raynolds είπε...

@Ιθάκη-μαν....Αχχ...Περιορισμένες επιλογές έχω...χεχε

Ιθάκη-man είπε...

@ Ethan:
Ααααααχ, ξέρω ακριβώς τι εννοείς :p