Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

That's just the women

Γυναίκες, είναι παντού στην ζωή μου. Είμαι ευγνώμων που έχω φίλες μου γυναίκες. Τις γυναίκες τις αγαπώ, τις εκτιμώ, τις λατρεύω, τις ζηλεύω κι όλας μερικές φορές! Celine Dion, Barbra Steisand, Cher, Mo'Nique, Sarah Jessica Parker, Sandra Bullock, Maryl Streep, Helen Miren, Anastacia, Patricia Kaas, Chaka Khan, Farrah Fawcett, Lulu, Angela Merkel, Mariah Carey, Spice Gilrs, Shakira, Christina Aquilera, Elizabeth I, Julie Andrews, η μαμά μου, η αδελφή μου, η γιαγιά μου, η θεία μου, οι φίλες μου, η καθηγήτρια μου, η αγαπημένη μου Α, τις συμπλόγκερ Tinkerbell, Urban Tulip, Αχάπαρη, Crimson Dawn, highvoltagepress, Sike, Ηλέκτρα, Cake (άρχισε να σας την δίνει που απαριθμώ ονόματα ναι;)

Σκεφτείτε τα σπουδαιότερα πράγματα στον κόσμο: Sex and The City; 4 γυναίκες. Madonna; ΘΕΑ. Παναγία (για να προσελκύσω νούμερα το κάνω, δεν θα την ανέφερα); Μόνο μια! Το φαγητό; Της μαμάς! Η μόδα; Kate Moss και όχι μόνο! Ο κόσμος; Ένα σου λέω αν δεν ήταν οι γυναίκες δεν θα γεννιόμασταν! Τα καλύτερα τραγούδια; Γυναίκες τα τραγουδούν! Eurovision; Οι πιο πολλοί νικητές είναι γυναίκες! Τηλεόραση; The Nanny, δηλαδή αίσχος μέχρι και το “4” του Παπακαλιάτη είναι αντιγραφή του SATC στο οποίο έπαιζαν 4 γυναίκες! Ο George Clooney; Βρήκε γυναίκα!

Για τις γυναίκες λοιπόν, αν και είναι λίγο μια φορά τον χρόνο!


13 σχόλια:

musicbug είπε...

Go Celine Goooooooo!!!!!
Eisai apo tous ligous pou de me krazoun gia ti Celine, kai tin ypostirizeis ki esy! Agapaw Meryl, Sandra Bullock kai polles apo aytes pou anafereis, ektos apo ti Mariah pou einai gia lypisi i gkomena.
Kalisperaaaaa

sCaTterBraiN είπε...

τώρα που το λες, κι εγώ δε θυμάμαι να θαυμάζω ποτέ άνδρες - μάλλον τους είχα στη μπούκα. μου φαίνεται λίγο κουλό να υπάρχει μέρα της γυναίκας (δηλ. μια μέρα για το aids, μια μέρα για τα ζώα, μια μέρα για τις γυναίκες; έλεος!) αντί να είναι κάθε μέρα.
φιλάκια!

DiViNe__ είπε...

Βρήκε ο Clooney γυναίκα;;; Πάει, το χάσαμε το μανάρι και ήλπιζα ακόμα :P

Ιθάκη-man είπε...

@ musicbug:
Celine αγαπη μου και ξερό ψωμί! Τέλος :p

@ sCaTterBraiN:
Μην φοβάσαι τώρα έκαναν και μέρα του άντρα! Ισότητα των δύο φύλων :p

@ DiViNe___:
Ήλπιζες ακόμα μαρή; Αχόρταγη!

Katsiki είπε...

PCD!!! PCD!!! PCD!!!
Ξέρεις έσυ... :P

mahler76 είπε...

αχ δεν προκάνει και η Soula να κάνει το αφιέρωμα για τα 100 χρόνια Celine να γίνει ο χαμός.

Ιθάκη-man είπε...

@ Katsiki:
Όλες γυναίκες είναι, τις Σπάιζ Γκρελς τις θεωρώ ΙΣΤΟΡΙΑ

@ Mahler:
Τι λες μωρή; Ποια 100 χρόνια;

mahler76 είπε...

χαχαχαχα 100 και λίγα λέμε χαχαχαχα

tinkerbell είπε...

:)

Ανώνυμος είπε...

εκάμαν τζαι γυναίκες ρε..
εγώ κάμνω το απλά για να μεν παραπονιέσαι!!
χαχαχα

Ιθάκη-man είπε...

@ mahler:
Σε οικτίρω...

@ Tinkerbell:
;)

@ Ηλέκτρα:
Ήταν να μείνει μόνη της η Tinkerbell? Ευτυχώς που έκαμες!

mahler76 είπε...

ου μαρή. Και αν σου αρέσει τόσο η Celine γιατί ντύθηκες Ga-Ga τις Απόκριες? Θα μου πείς που να έβγαινες με το φέρετρο ως Celine στο δρόμο ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ

Ιθάκη-man είπε...

@ Mahler:
Το σκέφτηκα αλλά δεν είχα πρόχειρο φόρεμα να φορέσω... Ήταν στις επιλογές μου!
Μην μιλάς έτσι μαρή για την Σελίν, 10 χρόνια μεγαλύτερη σου είναι