Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Mix Fairytale Vol.1

Ήμουν εκεί μέσα στο δωμάτιο και σκούπιζα, μπορούσα να ήμουν και η Σταχτοπούτα που περίμενε την νεραιδονονά αλλά δεν έφτασα στα άκρα της απόγνωσης, ούτε χορός γίνεται ούτε πάρτυ που θέλω να πάω, και για αυτό δεν ήρθε. Άλλωστε καλά έκανε και δεν ήρθε, τι να μεταμόρφωνε και αυτή για άμαξα; Τα άρβυλα;

Λίγο μετά χτύπησε η πόρτα, ήταν μια ενοχλητική αλλά συμπαθέστατη γριούλα που ήθελε σώνει και καλά να μου πουλήσει ένα μήλο, της είπα ότι δεν έχω ψηλά και μετά μου το έκανε και δώρο! Περίεργα πράγματα είπα από μέσα μου, σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης και η γριούλα (ως αυτοαπασχολούμενη) να μου δίνει δωρεάν ένα μήλο; Το έβαλα πάνω στην φρουτιέρα, για να το πάρει μετά η κακιά μου μητριά.

Άκουσα ένα θόρυβο πιο μετά και βγήκα έξω. Ήταν οι 5 νάνοι, δεν ξέρω που εξαφανίστηκαν οι άλλοι δύο, και τραγουδούσαν το Παρελθόν της Άννας Βίσση, ωραίο τραγούδι. Με ρώτησαν αν θέλω να γίνω τα φωνητικά μιας και η Χιονάτη είναι η leader singer, μου είπαν ότι ετοιμάζονται να κάνουν ένα tour παγκόσμιο το «Sticky and Sour» (για κόντρα στο "Sticky and sweet" της Madonna)

Πήγα στις πρόβες να δω τι παίζεται και ήταν καλοί, και η Χιονάτη, δεν λέω λίγο Αλεξανδράτου μου φάνηκε! Δέχτηκα λοιπόν την πρόταση τους και συνεχίσαμε τις πρόβες για 3 ώρες. Μετά από αυτό πήγαμε στο Mall και καθήσαμε να φάμε Κινέζικα όταν εγώ θυμήθηκα ότι έπρεπε να πιάσω δώρο για την Πεντάμορφη.

Τους άφησα λοιπόν και έμπαινα σε μαγαζιά. Σκέφτηκα να της πάρω ένα φουλάρι αλλά λέω κι άλλο, γιατί μου είπε πριν ο Νάνος 4 ότι της πήρε ένα, μετά σκέφτηκα μιας και πάει καλά η σχέση της με το Τέρας γιατί δεν της παίρνω ένα σετ προκλητικά εσώρουχα; Και έτσι έγινε, μπαίνω στο μαγαζί, τα βρίσκω, κόκκινα της πήρα και μετά βρίσκω τον Βασιλόπουλο της Χιονάτης να δοκιμάζει εσώρουχα! Τον πλησιάζω και του λέω «Αχ αυτό σου πάει» κι όντως του πήγαινε!

Φορούσε ένα κολλητό μαύρο μποξεράκι, και σκέφτηκα να το αγοράσω και εγώ αλλά λέω άσε καλύτερα. Μου απαντά τελοσπάντων και μου λέει «Να το πάρω λες;» του είπα να το αγοράσει σίγουρα και μου εξήγησε ότι σήμερα θα πάνε για δείπνο με τον πρίγκιπα της Σταχτοπούτας και μετά θα πάνε στο διαμέρισμα του. Τον ρώτησα με τρόπο αν το ξέρει η Χιονάτη και μου είπε ότι θα της το πει αργότερα, είναι χαρούμενος λέει τα έχουνε για 6 μήνες. Μετά μου τηλεφώνησε ο Νάνος 2 και μου είπε ότι ήρθαν τα φαγητά, ευχήθηκα στον βασιλόπουλο καλή διασκέδαση και μου είπε «Άντε και στα δικά σου»

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

Δεν υπάρχουν σχόλια: