Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε. Δεν το πιστεύω. Μια φίλη απ’ την παρέα μας παντρεύεται!
Και μετά τον πρώτο πανικό, τον εσωτερικό «ΧΡΙΣΤΕΜΟΥ τι θα φορέσω;», έρχεται ο άλλος
πανικός, ο μεγάλος. «Αλήθεια;» Είναι εποχή να παντρεύεσαι; Εδώ δεν έχουμε
δουλειά, ή έχουμε αλλά θυμίζει λίγο σκλάβους στην Αρχαία Αίγυπτο. Μένουμε με τους
γονείς μας κάποιοι ακόμα, εγώ για παράδειγμα, σαν τον Χριστό, μόνο που δεν έχω
δώδεκα μουσάτους ακόλουθους! Μπορεί αν έχω δηλαδή, στο Twitter, αλλά δεν τους
μέτρησα. Και δεν αποκλείουν το παιδί. Τώρα σωριάζομαι, με το μπαρδόν.
Για όνομα! Τι φοράμε ρε παιδιά; Μην πάω με το τζιν, δεν θα το αντέξει η
υπόληψη μου. Ούτε με αυτά που είναι τώρα πολύ της μοδός γιατί σε δέκα χρόνια θα
τα κοιτάμε και θα γελάμε, σαν τις φωτογραφίες του σχολείου, μόνο που αυτές θες
να τις κάψεις κιόλας. Να πάρω μια μάρκα να πω ότι φόρεσα «τάδε»; Ντάξει δεν θα ‘ρθει
και το ΟΚ να μας φωτογραφίσει να μου πεις. Έχεις δίκιο, έσκασα.
Είναι καιρός να παντρεύεσαι τώρα; Δεν εννοώ την εποχή μωρέ,
χειμώνα-καλοκαίρι, εννοώ την κατάσταση, το πώς έχουν τα πράγματα. Υπόγραψε εκεί
ένα Σύμφωνο να τελειώνεις και εσύ μια ώρα νωρίτερα. Και πως θα πάω άθεος
άνθρωπος στην Εκκλησία; Δεν θα τους παντρέψω κιόλας, μην φανταστείτε… Το ότι ο
κόσμος δεν ξεχωρίζει την νομική πράξη από το χριστιανικό μυστήριο μου κάνει
εντύπωση. Η μητέρα μου για παράδειγμα λέει ότι ο πολιτικός γάμος δεν είναι
ισότιμος με τον θρησκευτικό. Για τους Μασάι μπορεί, εδώ πάντως ένα και το αυτό.
Τώρα σκέφτηκα το δώρο-φακελάκι και νιώθω όλη την αριστερή μου πλευρά
(αριστερότερα του Σύριζα ή του Ακέλ) να μαρμαρώνει. Ας μην το σκεφτούμε τώρα
τούτο, έχουμε χρόνο να συλλογιστούμε. «Τι ταράζεσαι; Εσύ παντρεύεσαι;» θα μου πεις.
Όχι. Και ούτε να το σκεφτώ δεν μπορώ. Εδώ μωρέ έναν γάτο δεν μπορώ να
κουμαντάρω, θα παντρευτώ; Και δεν είμαι εγώ το πρόβλημα, ή το θέμα. Μόνο εγώ
ρωτώ «γιατί;» πριν κάνω κάτι; Ο κόσμος που παντρεύεται γιατί το κάνει;
Υπάρχουν και αυτοί που το κάνουν γιατί αγαπάνε ο ένας τον άλλον! Τότε
αλλάζουν τα πράγματα, ούτε κοινωνικές πιέσεις-μπαρούφρες ούτε οικονομικές συγχωνεύσεις.
Θα υπεισέλθουμε σε άλλες συζητήσεις τώρα, τύπου ο γάμος δεν είναι απόδειξη του
μεγέθους της αγάπης και πόσο σίγουρος είναι κάποιος για το αν θα διαρκέσει αυτό
το πράγμα. Δεν υπάρχουν όμως νόμοι και μυστικά, αν πετύχει, πέτυχε. Καλά να ‘μαστε
και να κάνουμε αυτό που θέλουμε (εξαιρούνται τα παιδιά και οι δολοφονίες).
Τότε έρχομαι! |
5 σχόλια:
and so it begins....
θα ακολουθήσουν κ άλλοι να το ξερεις.
FYI o πολιτικός με τον θρησκευτικός δεν είναι το ίδιο.
ο θρησκευτικός αναγνωρίζεται μόνο από την κυπριακή δημοκρατία, ενώ ο πολιτικός κ από άλλα κράτη. άρα ο θρησκευτικός είναι λιγότερο σημαντικός ;)
Ο θρησκευτκός γαμος αναγνωρίζεται και διεθνώς, δεδομένων των πιο κάτω εδαφιών του περι γάμου Νομου 2003. ο γαμος σε αναγνωρισμένη απο το κράτος θρησκεία/δόγμα συνεπάγεται και αναγνώριση νομική τόσο απο το κράτος μας όσο και απο τις χώρες της Ε.Ε. και (πιθανολογώ απο το σύνολο όσων κρατών έχουμε διπλωματικές σχέσεις). Αρα στην Κυπρο και ελλάδα δεν υπάρχει η ανάγκή τέλεσης δύο ξεχωριστών τελέτων οπως πχ στην Τουρκία (ενώπιον θρησκευτικού λειτουργού και μετα κρατικου λειτουργού).Ισχύει λοιπόν ανεξαρτήτως των θρησκευτικών μας πεποιθήσεων, το ενώπιον θεου και ανθρώπων.
(2) Η τέλεση γάμου δυνάμει του εδαφίου (1) δεν εμποδίζει την τέλεση του ίδιου γάμου κατά τη θρησκεία και το δόγμα των μερών, και η τέλεση γάμου κατά τη θρησκεία και το δόγμα των μερών δεν εμποδίζει την τέλεση του γάμου τους δυνάμει του εδαφίου (1):
Νοείται ότι, και στις δυο πιο πάνω περιπτώσεις, οι γάμοι θεωρούνται ως ένας γάμος.
Ε .Ε . Π α ρ .Ι(I), Α ρ .3742, 25/7/2003 104(I)/2003
11
(3) Από την ημερομηνία έναρξης της ισχύος του παρόντος Νόμου, κάθε μέρος που συνάπτει θρησκευτικό γάμο μέσα στην έννοια του εδαφίου (1) του άρθρου 17, αποστέλλει στο Ληξίαρχο πιστοποιημένο αντίγραφο πιστοποιητικού του εν λόγω γάμου εντός σαράντα πέντε ημερών από την τέλεση του γάμου, και κάθε εγγεγραμμένος ιερέας που τελεί τέτοιο γάμο, πληροφορεί γραπτώς το Ληξίαρχο εντός σαράντα πέντε ημερών από την εν λόγω τέλεση.
Και καλά εσύ που είσαι καλεσμένος, κάτι θα βρεις να βάλεις, εγώ που είμαι μάνα γαμβρού, μου λες τι θα φορέσω;
Βέβαια, είναι για τον Ιούνιο του 2018 ο γάμος, αλλά το σκέφτομαι κάτι φορές από τώρα!
Τέλος πάντων, δεν μου φταις κι εσύ σε τίποτα να σε ζαλίζω με τα δικά μου!
Εξαιρετικό αυτό που είπες Beatrix, ο/η Ανώνυμος/η φίλος/η όμως μας είπε κάτι; Είναι πολλά τα νομικά και δυσκολεύομαι. Δηλαδή ο πολιτικός γάμος υπάρχει περίπτωση να μην αναγνωριστεί σε μια άλλη χώρα;
Ελζεβίρ, φόρα κάτι άνετο. Αυτή είναι η συμβουλή που δίνω σε όλους (ακόμα και στη φίλη που θα γίνει νύφη). Το ζήτημα είναι να διασκεδάσουμε όσο μπορούμε και να μην αγχωνόμαστε. Μέρα χαράς, λένε, όχι άγχους!
Δεν ξερω ιθακομαν τι λεει ο ανωνυμος, οι 3 φιλες μου παντρεμενες με ξενους χρειάστηκε να κανουν κ γαμους στην χωρα προελευσης του ανδρος (2 εκ των οποιων στην ευρωπαικη ενωση) οπου κ δεν τους αναγνωριζαν τον γαμο της αρχιεπισκοπης. Στην μια ημουν κ κουμπάρα. Το οτι εχουμε εμεις νομο δεν σημαινει οτι καλυπτει νομοθεσια αλλων χωρων. Η νομοθεσια εικάζω καλύπτει το δικο μας κράτος αλλα χ´εστηκε ασπούμε
Η ολλανδια
Δημοσίευση σχολίου