Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

False Epiphany

Τελικά η έμπνευση πήγε βόλτα, κι όπως το κόβω πήγε για μια Αυστραλία. Δεν την βλέπω να έρχεται σύντομα πίσω! Δυστυχώς... Ίσως φταίνε οι απανωτές επαγγελματικές χυλόπιτες που μου ρίχνουν ή τα απανωτά χαμένα εκτός τόπου και χρόνου ανοίγματα που κάνω, αλλά έννοια σου και θα τα φτιάξω εγώ, έχω την γαϊδουρίσια επιμονή αλλά με ένα έτσι πιο μοντέρνο touch θα-το-κάνω-με-τον-τρόπο-μου, του Διδύμου είναι; Κληρονομικό είναι; Εφηβικό-αντιδραστικό είναι; Θα σε γελάσω...

Καινούργια εβδομάδα μπήκε και μαζί της και ο χειμώνας. Όχι, δεν βασίζομαι απλά στην Μετεωρολογική Υπηρεσία αλλά το νιώθω κι όλας. Με λίγα λόγια, για να συνεννοούμαστε, νομίζω είναι η εποχή που θα αρρωστήσω, κάτι μαγκιές κάνει η μύτη μου και δεν μ' αρέσει. Θα πάνε και τα κοντομάνικα στα ψηλά ράφια της ντουλάπας... Άντε να κατεβάσουμε και τα σέξι μας φουτεράκια!

Αχ... Αναπολώ τα ταξίδια του προπερασμένου καλοκαιριού, την δουλειά του προηγούμενου, την άκρατη ηρεμία που πήγαζε από τις αυξημένες υποχρεώσεις καθώς και την παραγωγικότητα των 3-4 μηνών πριν το περασμένο καλοκαίρι. Αλλά όλα αυτά ακούγονται τόσο λυρικά και ανήκουν φυσικά στο παρελθόν... Αυτός ο Σεπτέμβρης δεν ήταν τόσο επίπονος όσο νόμιζα και έχει αποκτήσει ήδη η καθημερινότητα ένα ρυθμό όμως νιώθω ότι κάτι μου την χαλάει. Μπορεί να είναι απλά η ιδέα μου ή η περιρρέουσα ατμόσφαιρα.

Όπως και να έχει καλά να 'μαστε και θα βρεθεί μια άκρη για όλα... Δεν θέλω να γενικεύω αλλά το κάνω ο άτιμος, όλα εξαρτώνται από κάποια πράγματα διαφορετικά σε κάθε περίπτωση και αυτό είναι που κάνει την κάθε περίπτωση ξεχωριστή και μοναδική. Καλά, τέτοια ώρα, τέτοια λόγια!

Καλή Βδομάδα!!!

6 σχόλια:

Εγώ είπε...

Σιγά σιγά εννα μπει το νερό στ'αυλάτζι :P Καλή βδομάδα! We will get there

UrbanTulip είπε...

Συμφωνω με Liar.
Γενικά είναι παράξενες οι μέρες που ζούμε.
καλημερες!

karkinos7 είπε...

Το να μην έρθει ο χειμώνας...γίνεται;;;
Καλή Βδομάδα!!!
Όμορφη και Χαμογελαστή!!!

Ιθάκη-man είπε...

@ Liar:
Να ανακηρύξω προσφορές να δω ποιος εργολάβος εννα το κάμει καλύτερο το αυλακούδι; :p
Καλή Βδομάδα! Το καλό που μας θέλω :p

@ UrbanTulip:
Τουλίπα μου λες να είναι η Πανσέληνος;
Καλημέρα και Καλή Βδομάδα! :)

@ Karkinos7:
Ο χειμώνας είναι μέσα στον κύκλο των εποχών... Να πας Αυστραλία που τώρα θα 'ναι καλοκαίρι :p
Επίσης, μια πολύ καλή βδομάδα και σε σένα! :)

Leviathan είπε...

Καλό υπόλοιπο εβδομάδας!!! Μαρέσει που άρχισε να χειμωνιάζει! Έχεις βραβείο!! Καλό βράδυ!!

Ιθάκη-man είπε...

@ Leviathan:
Ευχαριστώωωωωωω! Θα το δω αύριο! :) Καλή υπόλοιπο καλέ μου! Ε, χειμώνας είναι ό,τι πρέπει τώρα :p